تابناک: رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هشت هزار و 794 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان توسط هیئت‌های نظارت بر این انتخابات در شهرستان‌های استان احزار صلاحیت شدند.
کد خبر: ۴۱۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 22 April 2017
تابناک اصفهان: احمدرضا ضیایی، تعداد کل داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان را 10 هزار و 989 نفر اعلام کرد و افزود: از این آمار، چهار هزار و 504 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و 6 هزار و 485 نفر برای انتخابات شوراهای روستاهای استان ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: 363 نفر از این افراد که 215 نفر آنها مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و 148 نفر مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان بود، انصراف دادند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اظهارکرد: هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های استان صلاحیت 10 هزار و 140 نفر را احراز کرده بودند که پس از بررسی در هیئت‌های نظارت شهرستان‌های استان این آمار به هشت هزار و 794 نفر کاهش یافت.

وی تعداد کل کرسی‌های شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان را سه هزار و 861 کرسی اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 571 کرسی متعلق به شوراهای اسلامی شهرها و سه هزار و 290 کرسی متعلق به شوراهای روستایی استان است.

ضیایی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های استان اصفهان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان احراز نشده می‌توانند از سوم تا 6 اردیبهشت شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان ارایه دهند.
 
وی افزود: هیئت نظارت استان ( انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا)، پس از رسیدگی و بررسی شکایت این داوطلبان، نظر خود را 17 اردیبهشت به فرماندارهای اصفهان اعلام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار