رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان:
تابناک: رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۱۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 21 April 2017
تابناک اصفهان: احمدرضا ضیایی با اشاره به اینکه فردا هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان اصفهان نظر خود در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را به هیات نظارت استان اعلام می‌کنند، اظهار داشت: هیات نظارت استان اصفهان نیز پس از یک روز بررسی و در روز دوم اردیبهشت ماه نظر هیات‌های نظارت شهرستان را به کاندیداها اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه کاندیداهایی که نسبت به رای هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها در خصوص رد صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند در بازه زمانی سه روزه شکایت خود را به هیات نظارت استان اصفهان اعلام کنند، تصریح کرد: زمان اعتراض کاندیداها از سه تا ششم اردیبهشت اعلام شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات  ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهرستان، ۵۰ بخش، ۱۰۷ شهر و ۱۳۱ دهستان در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تنها در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: در حوزه شهری دو هزار و ۱۴۵ شعبه، در سطح روستاها یک هزار و ۵۹ شعبه و در بخش عشایری نیز ۴۲ شعبه پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: ۷۰ هزار نیروی اجرایی و ۱۵ هزار نیروی امنیتی در برگزاری سه انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه در استان اصفهان فعالیت خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار