مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به اینکه در ایام تعطیل رسمی افراد تا ساعات اداری مشغول به‌کار هستند، یادآور شد: اگر مورد اورژانسی خارج از این ساعت گزارش شود به شکل فوری به موضوع در اولین فرصت رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 19 April 2017
مدیرکل پزشکی قانونی همدان از کمبود پزشک در پزشکی قانونی اين استان خبر داد و گفت: به دلیل آنکه کار در پزشکی قانونی طاقت‌فرساست وحقوق پزشکان با حداقل‌هاست پزشکان تمایلی به حضور در این مکان ندارند.

به گزارش فارس؛ علی‌احسان صالح با بیان اینکه پزشکی قانونی در ارائه کارهای کارشناسی در خدمت دادسراها و دستگاه‌های قضایی است، اظهار کرد: هدف، سرعت بخشیدن به امور کاری به بهترین شکل ممکن است.

وی با تاکید بر اینکه پزشکی قانونی در ایام نوروز و تعطیل سال به طور شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی است، افزود: در این سازمان چیزی به نام تعطیلی وجود ندارد و افراد تا ساعات اداری به فعالیت پرداخته و در نوبت بعدی به خدمت مشغول هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به اینکه در ایام تعطیل رسمی افراد تا ساعات اداری مشغول به کار هستند، یادآور شد: اگر مورد اورژانسی خارج از این ساعت گزارش شود به شکل فوری به موضوع در اولین فرصت رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کار در پزشکی قانونی بسیار سخت است و افراد به دلیل علاقه و عشق در این شغل مقدس در لباس خدمت به فعالیت مشغول هستند، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد نبود پزشک و کمبود آن در این سازمان است.

صالح با اشاره به اینکه حقوق پزشکان در این سازمان با حداقل‌هاست که با این شرایط جذب پزشک صورت نمی‌گیرد، گفت: متخصصانی که در این سازمان حضور دارند فقط به خاطر وابستگی عاطفی و روحی به ارائه خدمت به همشهریان ادامه کار می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار