کارگاه آموزشی آشنایی با تغییرات نرم افزار قرائت کنتور با دستگاه هندهنلد و نحوه گزارش گیری به صورت مکانیزه با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد،مسئولین مشترکین و مامورین قرائت در سالن کنفرانس شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 18 April 2017
کارگاه آموزشی آشنایی با تغییرات نرم افزار قرائت کنتور با دستگاه هندهنلد و نحوه گزارش گیری به صورت مکانیزه  با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد،مسئولین مشترکین و مامورین قرائت در سالن کنفرانس شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای گلستان هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را یکسان سازی و ارائه استاندارد واحد گزارشات ماخوذه از سیستم در سطح استان عنوان کرد و تصریح کرد در همین راستا تغییرات نرم افزار هندهلد و گزارشگیری آن به مامورین و مسئولین مشترکین آموزش های لازم ارائه شد.

محمد رضا نکویی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در گذشته گاهاً اشتباهات و چندگانگی در نحوه ارائه و بکار گیری گزارشات بصورت سیستمی صورت می گرفت به همین منظور با برگزاری کارگاه مذکور سعی داریم با تغییرات جدید در نرم افزار این اشتباهات را کاهش دهیم و با افزایش توانایی و دانایی مامورین قرائت باعث بهبود فرآیند خدمت رسانی به مشترکین خواهد شد و یکی از فعالیتهای مهم شرکت به منظور توانمند سازی بخش خصوصی و ذینفعان  و ارتقا رضایت مردم و صیانت حقوق شهروندی می باشد.

گفتنی است  در این کارگاه  کلیه تغییرات صورت گرفته در دستگاه قرائت شامل نحوه درج تعداد واحد ،کاربری ملک ،وضعیت انشعاب فاضلاب ، ثبت تلفن  ونحوه  اخذ گزارشات لازم  به حاضرین آموزش داده شد و به کلیه سوالات مسئولین مشترکین و مامورین قرائت کنتور پاسخ مناسب ارائه کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار