تابناک: جهاد کشاورزی در سیاست جدید و اما غلطی که پیش گرفته است مردم را به سمت مصرف مواد غذایی ای سوق می‌دهد که سبک زندگی غلط و افزایش بیماری ها را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۴۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 19 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، جهاد کشاورزی اصفهان به هنگام گران شدن گوشت گوسفند در نشست مطبوعاتی و در جمع نمایندگان مردم خواست که مردم به سمت خرید و مصرف گوشت گام بروند.
 
گوشت گاو و گوساله که همه در کراهت داشتن آن شکی ندارند و بنابر احداث ائمه اطهار، مصرف این گوشت بیماری زا است و بنابر تحقیقات پزشکی و علمی مصرف مداوم گوشت گاو باعث  بروز نقرس، پرخاشگری، درد مفاصل، چربی خون و افزایش سودا می‌شود.
 و همچنین از نگاه طب اسلامی علل ضعف حافظه می‌شود.
 
جهاد کشاورزی به جای چاره اندیشی برای گران شدن گوشت قرمز تنها اقدامی که انجام داد به قول خود آنها تغییر ذائقه مردم و البته ترویج سبک زندگی غلط و شیوه ناسالم زندگی است.
 
اما این سازمان به این امر تنها اکتفا نکرد وامروز به دلیل عدم تولید مرغ از حدود دو ماه پیش تاکنون وبی برنامه گی و عدم مدیریت صحیح آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از مردم خواست که به سمت مصرف مرغ سرد و منجمد بروند. مرغ فریز شده که باعث تغییر مزاج در افراد و با مصرف مداوم آن باعث بیماری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار