تابناک: سایت تخفیف، نت برگ سالهاست به منظور جذب مشتری اقدام به ارائه خدمات با هزینه کم کرده است و در حالی به سمت حمایت از مشتری رفته است که در ازای خدمات کم اما بی کیفیت ارائه می‌کند.
کد خبر: ۴۰۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 16 April 2017

به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به اینکه در نت برگ بیشتر شاهد ارائه خدمات و محصولات آرایشی و بهداشتی و تغذیه‌ای هستیم بنابراین ارائه خدمات بی کیفیت با هزینه پایین و جذب مشتری آن هم در ارائه خدماتی که با سلامتی افراد ارتباط مستقیمی دارد، سبب آسیب جدی به دریافت کنندگان خدمات می‌شود.

اینکه چه عواملی سبب رشد قارچ گونه سایت های خرید مجازی شده است و نظارت روی صحت و سلامتی محصولات این دست از سایت‌ها وجود دارد و یا به کجا باید شاکیان شکایت کنند یا تا چه اندازه‌ای با آنها برخورد می‌شود یا حتی نظارتی روی انبار این محصولات مجازی می شود را کمتر کسی از مردم عامه می دانند که باید به سازمان نظارت و بازرسی اصناف مراجعه کنند.

در این سازمان دایره نظارت بر تجارت الکترونیک و بازاریابی شبکه ای وجود دارد که نظارت هم بر سایت ها هم کانال ها مجازی که کار صنفی می کنند صورت می‌دهند.

اما آنچه قابل توجه است اینکه سایت های فروشی مثل سایت نت برگ به راحتی اقدام به ارائه خدماتی می کنند که سطح کیفی خدمات آنها به شدت پایین است و هیچ پشتیبانی از خدمات ارائه شده نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار