معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت؛
خدمات در حوزه پدافند غیرعامل باید متناسب با شرایط و در جهت به حداقل رساندن خسارت ها باشد
کد خبر: ۴۰۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 12 April 2017
قدرت الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در نشست شورای پدافند ضمن اشاره به تعدد شاخه های پدافند غیرعامل گفت: در خوزستان حداقل برخی از پدیده های طبیعی ما را با مانور واقعی درگیر می کند. 

وی افزود: خدمات در حوزه پدافند غیرعامل باید متناسب با شرایط و در جهت به حداقل رساندن خسارت ها باشد 

دهقان تصریح کرد: استان خوزستان در همه عرصه ها و در حوزه ملی نقش کلیدی دارد و خدمت رسانی به روز و به موقع به ساکنین این استان و به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی در این حوزه بدون تردید نقش ملی خود را ایفا خواهد کرد و همچنان که در دفاع مقدس که امام فرمودند خوزستان دین خود را به انقلاب ادا کرد، پیش قراول ادای دین به کشور خواهد بود. 

دهقان در ادامه گفت: باید قدر این مردم را بدانیم، خدماتمان را به روز کنیم و رضایتمندی آن¬ها برای ما یک اصل باشد و این رضایتمندی حاصل نخواهد شد مگر با تحول در مدیریت و به روز شدن.

همچنین در این جلسه محمد حری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان ضمن تشکر از عملکرد کارگروه های تخصصی شورای پدافند غیرعامل در سال گذشته به ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در سال گذشته پرداخت. 

وی با اشاره به شکل گیری کمیته بازرسی از دستگاه های اجرایی و مراکز حیاتی، حساس و مهم، سازماندهی دبیران و رابطان پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی، راه اندازی کتابخانه تخصصی و مرکز مطالعات پدافند غیرعامل دانشگاه شهید چمران در سال گذشته ابراز امیدواری کرد که در سال 1396 شاهد بالندگی و توسعه ی بیشتر پدافند غیرعامل در همه ی ارگان های دولتی و غیردولتی باشیم. 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان افزود: استان خوزستان ظرفیت خوبی به لحاظ دانش تخصصی دارد که در عرصه ملی کمتر از آن استفاده می شود و امیدواریم با راه اندازی مرکز مرکز مطالعات پدافند غیرعامل بتوان دانش بومی را در این استان تولید و از این ظرفیت استفاده کنیم.

حری همچنین خواستار اعطای مجوزهای لازم از سوی سازمان پدافند غیرعامل و وزارت علوم به این مرکز شد.

در این جلسه دکتر حاجی دولو ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز مطالعات و تحقیقات کاربردی پدافند غیرعامل دانشگاه شهید چمران اهواز سیاست این دانشگاه را تعریف مأموریت های جدید متناسب با نیازهای جامعه به منظور تربیت نیروهایی مناسب برای براورده کردن نیازهای گذار از اقتصاد دولتی به خصوصی دانست.

همچنین کارگروه های آب و برق و بهداشت و سلامت نیز گزارشی از فعالیت های خود در سال گذشته ارائه دادند.

منبع: تابناک
برچسب ها: قدرت الله دهقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار