بررسی سه سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر اقتصاد در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 10 April 2017

به گزارش تابناک : جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۱۲ نماینده دقایقی  پیش آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی و منبع طبیعی در مورد  لایحه هوای پاک است.

وکلای ملت همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور را بررسی خواهند کرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی در مورد لوایح معاهده معاضدت دوجانبه در امور کیفری بین ایران و جمهوری کره، معاهده استرداد مجرمین بین ایران و جمهوری کره نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس امروز همچنین به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت رسیدگی خواهند کرد.

همچنین نمایندگان مجلس امروز گزارش کمیسیون عمران درباره نحوه اجرای ماده ۷۰ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را استماع می کنند.

بر اساس این ماده، به‌منظور نگهداری راههای کشور و تلاش در جهت تثبیت تعرفه حق دسترسی شبکه ریلی و کمک به احداث، توسعه ظرفیت و بهسازی خطوط، ناوگان و شبکه حمل و نقل ریلی برون شهری و نگهداری راههای کشور با هدف صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش آلایندگی محیط‌زیست و کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای، بیست درصد(۲۰%) قیمت نفت گاز(گازوئیل) به‌استثنای مصارف بخش کشاورزی به‌عنوان عوارض توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران محاسبه و دریافت می‌شود.

امروز همچنین سه فقره سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد نیز از وزیر اقتصاد بررسی خواهد شد.



منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار