به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛
تابناک: مسئول امور بانوان فرمانداری سمیرم گفت: همزمان با ایام دهه فجر، بانوان هنرمند سمیرمی دستاوردهای هنری خود را در هفت غرفه در سالن کتابخانه عمومی سمیرم به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 10 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نرگس نصیری ظهر امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بانوان سمیرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: این نمایشگاه در هفت غرفه فعالیت‌ها و توانمندی‌های بانوان سمیرمی را در بخش‌های مختلف صنایع دستی و هنری، بهداشت و سلامت، ورزشی و مشاوره به نمایش گذاشته است.
وی افزود: نمایشگاه دستاورد‌های بانوان سمیرمی از 18 بهمن آغاز به کار و تا 25 بهمن پذیرای بازدید علاقه‌مندان و شهروندان است.
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری سمیرم برپایی نمایشگاه را فرصتی مناسب برای ایجاد بازار فروش و عرضه محصولات بانوان هنرمند دانست و تصریح کرد: در این نمایشگاه، صنایع دستی تولید شده بانوان با قیمت مناسب به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
وی از برپایی غرفه مشاوره ورزشی بانوان و عرضه محصولات فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: تابلو فرش، گلیم، مصنوعات چرمی، بافتنی، تذهیب، صنایع چوب و نقاشی و وسایل تزئینی از جمله آثار تولیدی این نمایشگاه است.
نصیری تاکید کرد: این نمایشگاه با محوریت امور بانوان فرمانداری سمیرم و با همکاری اداره ورزش و جوانان، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، کانون بانوان فاطمه‌الزهرا (س)، حوزه هنری و کانون امام علی(ع) کمیته امداد امام خمینی(ره) سمیرم برپا شده است.
وی همچنین به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی ضمن معرفی توانمندی‌های بانوان، آنها را به حضور و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی تشویق و ترغیب می‌کند.
به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931120001111#sthash.Ggb05RIE.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار