رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان يزد از فوت سه نفر بر اثر حوادث ترافيكي در استان يزد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 27 March 2017

 به گزارش تابناک یزد،احمد دهقان  اظهار داشت: طرح ویژه نوروزی از 25 اسفند در یزد آغاز شده و در این مدت بالغ بر هزار و 700 مأموریت توسط اورژانس انجام شده و مردم حوادث و نیاز به فوریت‌های پزشکی را با تلفن 115 در میان گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: 550 مورد از این مأموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی و بقیه مربوط به سایر فعالیت‌های حوزه حوادث و فوریت‌های پزشکی بوده است.

دهقان با اشاره به اینکه حوادث ترافیکی متأسفانه در جاده‌های استان یزد سه فوتی داشته است،‌ افزود: نیروهای اورژانس تلاش خود را برای نجات مصدومان این حوادث به کار گرفته‌اند اما متأسفانه به علت شدت جراحات تاکنون سه نفر جان خود را در حوادث ترافیکی از 25 اسفند تاکنون از دست داده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد، یکی دیگر از حوادث مهم استان یزد را مسمومیت با گاز CO2 اعلام کرد و بیان داشت: شش نفر در استان یزد دچار مسمومیت با این گاز شدند که نیروهای اورژانس با حضور در محل حادثه، بیماران را به بیمارستان‌ها منتقل کردند.

وی اظهار داشت: تعداد مأموریت‌های ترافیکی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ١٠ درصد کاهش یافته است اما این کاهش بیشتر مربوط به مأموریت‌های ترافیکی بوده و مأموریت‌های غیرترافیکی به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

دهقان خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست‌ها از اورژانس مربوط به بیماران قلبی و عروقی بوده است که اکیپ‌های امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار