مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی:
مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از ۵۷۵ هزار زائر و مسافر طی ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي به خراسان رضوي وارد شدند.
کد خبر: ۳۹۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 25 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: از روز ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پايان روز چهارم فروردین ماه جاری، در مجموع شش میلیون و ۵۱۶ هزار و۶۹۴ نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: از این تعداد، ۵۷۵ هزار و ۸۳۲ نفر معادل ۸.۸ درصد از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شش درصد رشد داشته است.
مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از این ۵۷۵ هزار نفر، ۴۱۶ هزار و ۷۳۵ نفر به مشهد مقدس سفر کرده اند که در مقایسه با پارسال، دو درصد کاهش را نشان می دهد.
وی افزود: همچنین طی این مدت پنج میلیون و ۵۹۶ هزار و ۷۶ مسافر و زائر با وسیله نقلیه شخصی به خراسان رضوی سفر کردند که ۱۵ درصد رشد داشته است.
نصری ادامه داد: در این مدت سه میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۷ درنفر با وسیله نقلیه به مشهد مقدس عزیمت کرده اند که نشان از افزایش ۱۶ درصدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: ۸۵.۹ مسافران ورودی به استان خراسان رضوی با وسیله نقلیه شخصی، ۸.۸ درصد با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، سه درصد با قطار و ۲.۳ درصد با هواپیما سفر کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار