فرماندار بهمئی در کنفرانس خبری بیان کرد:
علی اکبر فرهنگی نسب: از استاندار ،مجموعه استانداری و مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد که نهایت همکاری را در جذب اعتبارات برای شهرستان بهمئی داشتند،از نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی که در این راستا مدام پای کار است، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 25 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی اکبر فرهنگی نسب با تبریک سال جدید به همه هموطنان ، گفت: در یکسال گذشته خدماتی در شهرستان بهمئی از طریق نظام جمهوری اسلامی به دست دولت مردان دولت تدبیر و امید برای شهرستان بهمئی ارائه شده است و در سال جدید پروژه هایی در دست اجرا داریم که وظیفه داریم این خدمات را به اطلاع عموم مردم برسانیم .
وی از استاندار ،مجموعه استانداری و مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد که نهایت همکاری را در جذب اعتبارات برای شهرستان بهمئی داشتند،از نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی که در این راستا مدام پای کار است، تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: اگر پروژه های نیمه کاره بهمئی در حوزه برق، راه و آب شهرستان تکمیل و به بهره برداری برسند، به طور یقین می توان گفت که در حوزه زیرساختی واژه محرومیت از شهرستان بهمئی برداشته می شود.
حوزه آبرسانی
فرهنگی نسب خاطرنشان کرد: ادامه آبرسانی از سد کوثر برای شهر لیکک در طول یک سال گذشته نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که از هر دو طرف (هم از طرف لیکک و هم از طرف سد کوثر) پیمانکار پروژه مشغول به کار می‌باشد، سرعت کار هم خوب است و از پیمانکار و همه دست‌اندرکاران که زحمات زیادی می کشند تقدیر و تشکر میکنم.
وی افزود:در سال گذشته اعتبار 120میلیاردی آبفای روستایی جهت آبرسانی به 132 روستای شهرستان در حوزه های ممبی، سرآسیاب و گرمسیر در نظر گرفته شد که اعتبار آن ۲۹ میلیارد تومان با چهارونیم میلیارد تخصیص می باشد و پیمانکار هم شروع به کار کرد و آب از مخزن تا ورودی شهر لیکک آمده است.
فرماندار بهمئی ادامه داد:مخزن آب روستای شهرک ولیعصر با اعتبار ۵۲۰ میلیون تومان هم کلنگ‌زنی و شروع به کار کرده است.
فرهنگی نسب گفت:آبفای شهری ما برای ترمیم بسیاری از خطوط و لوله چاه های آب شهر، حدود ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار جذب کرد .
حوزه راه
فرماندار بهمئی تصریح کرد: جاده دو بانده ورودی به طول پنج و نیم کیلومتر تا شهرک شهید مطهری خاک برداری شده و پل های آن هم احداث شدند که انشاءالله تا سه ماه آینده در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد که اعتبار آن بالغ بر 9/5میلیارد تومان بوده است .
فرهنگی نسب افزود: برای بهسازی و زیرسازی 23روستای شهرستان اعتباری بالغ بر ۷ و نیم میلیارد تومان تخصیص یافت که این پروژه در حال انجام است .
وی گفت: جاده شهر لیکک به جایزان کلنگ‌زنی شده است و بخشی از آن اعتبار تامین شده که پیمانکار به زودی کار احداث این جاده را آغاز می‌کند .
فرهنگی نسب در ادامه گفت: عملیات آسفالت جاده گنبد بردی به ترتاب از طریق حوزه نفتی با پیگیری های بعمل آمده به طور قطع به‌زودی آغاز میشود.
حوزه بهداشت
فرماندار بهمئی گفت: ۲ میلیارد تومان برای ادامه پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی در نظر گرفتیم که از ۱۶فروردین شروع به کار می کنند و دوستان شبکه بهداشت قول دادند که این پروژه تا بهره برداری کامل، تعطیل نشود .
فرهنگی نسب افزود: در حوزه ممبی و کفش نان دو خانه پزشک ساخته شدهکه اعتبار هر یکصد و چهل میلیون تومان بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسند .
وی گفت:پایگاه سلامت شهری بهمئی با اعتباری بالغ بر 270میلیون تومان و درمانگاه کت با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و آغاز به کار شد.
فرهنگی نسب در ادامه گفت: دستگاه امحاء زباله و ساختمان دستگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .
وی افزود: اورژانس و نمازخانه شبکه بهداشت شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
حوزه گازرسانی
فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد: مطالعات گازرسانی به حوزه‌های ممبی و سر آسیاب در حال انجام است و برای حوزه کت گازرسانی رو به اتمام است، اعتبار این پروژه بالغ بر سه و نیم میلیارد می باد که به طور یقین روستاهای حوزه کت در سال ۹6 از نعمت گاز برخوردارمی شوند.
حوزه ورزش و جوانان
فرهنگی نسب گفت: سالن ورزشی کت با اعتبار یک میلیارد تومان در حال ساخت است ، ساخت سالن ورزشی سرآسیاب و سالن ورزشی حوزه ممبی و چمن مصنوعی برای چندین روستا و یک مجموعه ورزشی برای حومه لیکک با اعتباری بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان از اعتبارات نفت به زودی از طریق ادارات راه شهرسازی و سازمان ورزش و جوانان به مناقصه گذاشته می شود .
حوزه مسکن
فرهنگی نسب تصریح کرد: در حوزه مسکن روستایی ۶۰ هزار متر آسفالت در تعداد زیادی روستا انجام دادیم، جاده ارتباطی هفت روستا را بهسازی کردیم و چند مورد عملیات عمرانی در روستاها داشتیم.
حوزه برق
فرماندار بهمئی در ادامه گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت اصلاح شبکه و کاهش تلفات و همچنین برق رسانی به روستای ماخره با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در سال گذشته تخصیص یافت.
فرهنگی نسب افزود: ۱۶۰ میلیون تومان هزینه جهت نصب ۴۰۰ چراغ روشنایی معابر و جهت توسعه نقاط مختلف شبکه برق روستایی و شهری ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد .
حوزه جهاد کشاورزی
وی گفت:در حوزه جهاد کشاورزی پروژه های قابل قبولی به خصوص احداث دو مرغداری بالغ بر دو میلیارد تومان، بهره برداری از سردخانه ۴۰۰ تنی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان و توزیع بیش از ۴۰ هزار نهال درخت نهال داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار