تابناک: مسئول کمیته فرهنگی- تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تورهای گردشگری ارزان قیمت در باغ فدک برای جلوگیری از اتلاف زمان، دوری از ترافیک و استفاده حداکثری از مکان های دیدنی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۹۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 22 March 2017
تابناک اصفهان: مهدی سلطان آقایی در خصوص برنامه های برنامه های فرهنگی-تفریحی در باغ فدک اظهار کرد: برای جلوگیری از اتلاف زمان، دوری از ترافیک و استفاده حداکثری از مکان های دیدنی برای مسافران نوروزی تور های گردشگری ارزان قیمت در باغ فدک نظر گرفته شده است و مسافران نوروزی برای شرکت در تورهای گردشگری باید از طریق کیوسک های اطلاع رسانی باغ فدک ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: مسافران نوروزی می توانند با ون های مستقر در باغ فدک برای دیدن از مکان های تفریحی و فرهنگی اصفهان استفاده کنند تا شاهد ترافیک روان در سطح شهر باشیم .

سلطان آقایی افزود: افرادی که در تورهای گردشگری شرکت می کنند از اماکن تفریحی زیر مجموعه شهرداری اصفهان بلیط نیم بها دریافت می کنند.

وی با اشاره به ویژه برنامه های نوروزی باغ فدک گفت: "جشن های عیدانه" از 29 اسفند تا 3 فروردین در باغ فدک در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار