پیشنهاد بهاری شهردار اصفهان به مسافران؛
تابناک: امسال در ایام نوروز گردشگری با دوچرخه نیز تدارک دیده شده است و مسافران می توانند آثار تاریخی را با دوچرخه بازدید کنند.
کد خبر: ۳۹۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 22 March 2017
تابناک اصفهان: مهدی جمالی نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه ۱۵، با اشاره به اینکه امسال مسافران اصفهان می توانند یک شهر متفاوت را بازدید کنند، اظهار داشت: امسال نه تنها پروژه های زیرساختی بسیاری در این شهر در حال اجراست بلکه مبلمان شهری نیز بسیار متفاوت شده است.

وی افزود: امسال در ایام نوروز گردشگری با دوچرخه نیز تدارک دیده شده است و مسافران می توانند آثار تاریخی را با دوچرخه بازدید کنند.

شهردار اصفهان در ادامه تصریح کرد: شاید اغلب افرادی که به اصفهان سفر می کنند، ندانند که اصفهان دو هزار اثر تاریخی دارد و تنها آثار ثبت شده را می شناسند که باید سبد بازدید مسافران از این اماکن را وسعت دهیم.

وی اضافه کرد: شهرداری ۱۱ ورودی و چهار کمپ اصلی در غرب، شرق ،جنوب و شمال پیش بینی کرده است و با توجه به اینکه اصفهان یک شهر بین راهی و نیز مقصد بسیاری از گردشگران است، برای اقامت مسافران، کمپ، هتل، مسافرخانه و دیگر اماکن اقامتی در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار