پیام نوروزی شهرداری اصفهان:
تابناک: ایرانیان عزیز، بار دیگر، سایه مهربان بهار، بر اصفهان، این شهر جهانی خلاق و شهره به فرهنگ، هنر و صنایع دستی گسترده شد.
کد خبر: ۳۹۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 20 March 2017
به گزارش تابناک اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان به مناسبت آغاز سال جدید، پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است:

ایرانیان عزیز، بار دیگر، سایه مهربان بهار، بر اصفهان، این شهر جهانی خلاق و شهره به  فرهنگ، هنر و صنایع دستی گسترده شد. همراهی نسیم عطر آگین فاطمی با نفس های تازه بهاری را بر مردمان خطه زنده رود،  بویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.

سالی که گذشت، مزین بود به شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل که با همراهی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها، شهروندان عزیز، شاهد حرکت جهادی و شبانه‌روزی خادمان خود در شهرداری اصفهان بودند. راه‌اندازی حرکت‌های نو و خلاقانه، توسعه و اصلاح زیرساخت‌های شهری، افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری و مشارکت، تکمیل پرشتاب ابرپروژه‌های عمرانی، توجه به عدالت اجتماعی و مناطق محروم  و فضاسازی شهری با هدف شادابی شهروندان، تنها بخشی از خدمات گسترده شهرداری اصفهان در سال ۹۵ بود که موجب ارتقای جایگاه شهر در سطح ملی و بین‌المللی و رونق اقتصاد شهری شد. امیدوارم این توفیقات که با همراهی و همدلی مردم عزیز حاصل شد، مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

در پایان از از ایرانیان بزرگوار دعوت می‌کنم با سفر به اصفهان در نوروز امسال، بر شکوه و عظمت شهر زیبای خدا بیفزایند.

از درگاه خداوند متعال، برای تمام هموطنان و همشهریان عزیز خود در سال جدید، موفقیت و بهترین حال را خواستارم و یقین دارم حرکت پرشتاب اصفهان عزیز در مسیر تعالی در سال نو و در ذیل عنایات حضرت احدیت جل و علا ادامه خواهد داشت انشاءالله.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار