تابناک: برای تفریح هرچه بیشتر مسافران نوروزی اصفهان، اتوبوس های گردشگری، سینما، کتابخانه و شادمانه در سطح شهر مستقر شده است.
کد خبر: ۳۹۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 20 March 2017
تابناک اصفهان: مسئول کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس های گردشگری، سینما و کتابخانه و اتوبوس های شادمانه در سطح شهر مستقر هستند.
 
سید علی عبدالهی اظهار کرد: برای ارتقا خدمات به شهروندان و میهمان نوروزی اتوبوس های گردشگری، سینما، کتابخانه و شادمانه در سطح شهر مستقر شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه اتوبوس های گردشگری در خیابان های بابلدشت، حكيم نظامي ابتداي كليساي وانك و ميدان انقلاب مستقر هستند، افزود: مسافران و شهروندان برای استفاده از اتوبوسهای گردشگری باید در ستادهای 5 گانه، مدارس و کیوسک های اطلاع رسانی که در میدان ها مستقر شده اند، روزانه ثبت نام کنند.
 
مسئول کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان اظهارکرد: همچنین اتوبوس سينما و كتابخانه در ميدان انقلاب، خیابان چهارباغ، ناژوان، پارک کوهستانی صفه، باغ فدك، ميدان امام خميني(ره) ورودي خیابان سپه و خیابان حافظ، منارجنبان و باغ غدير استقرار یافته اند.
 
وی با اشاره به اینکه اتوبوس های شادمانه با اجرای برنامه های محیط  شاد و مفرحی را به وجود می آورد، گفت: اتوبوس شادمانه در پل خواجو، ميدان امام علي (ع)، خیابان چهارباغ، ميدان امام(ره) و باغ فدك مستقر هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار