مدیرکل فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته و افزایش توان بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد تعداد مسافران این فرودگاه از مرز ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عبور می‌کند.
کد خبر: ۳۹۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 15 March 2017

به گزارش تابناک : علی رستمی در نشست خبری با بیان این مطلب، افزود: با وجود آنکه فرودگاه مهرآباد از نظر ظرفیت محدودیت‌هایی داشته و با بار ترافیکی سنگین به کار خود ادامه داده است، اما با پیگیری‌ها ظرفیت مورد نیاز برای جابه‌جایی مسافران ایجاد شده و در حال حاضر از مرز ۱۶ میلیون عبور کرده و پیش‌بینی می‌کنیم همین روال ادامه پیدا کند.

وی با بیان این‌که در صورت اجرایی نشدن طرح‌های عمرانی ظرفیت مهرآباد بسیار پایین‌تر از عدد فعلی بود، تاکید کرد: ما در حالت عادی تنها امکان اعزام و پذیرش ۱۱ میلیون مسافر را داریم، اما با اقدامات صورت گرفته و بهبود ظرفیت‌ها رسیدن به اعداد جدید ممکن شده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به برنامه‌ریزی‌ برای استفاده حداکثری از فضای فرودگاه مهرآباد، تصریح کرد: استفاده از حداکثر توان ترمینال‌های مسافری، استفاده از فضاهای مورد نیاز مسافران به منظور ایجاد پارکینگ و مراکز خدماتی و گسترش خدماتی که به مسافران در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود بخشی از برنامه‌ای است که اجرایی شده و امیدواریم در آینده نیز تداوم پیدا کند.

رستمی اضافه کرد: در این راستا فرودگاه مهرآباد حدود ۱۰۰۰ تاکسی خود را نوسازی کرده که بخشی از آنها خودروهای هیبریدی هستند که به منظور افزایش آسایش مسافران و کاهش آلایندگی محیط زیست به ناوگان اضافه شده است.



منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار