رئیس کمیته امداد اصفهان :
تابناک: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: در سال گذشته از اعتبارات امدادی هزار و ۹۷۰ فرصت شغلی و از اعتبارات بانکی ۶ هزار و ۹۰ فرصت شغلی به وجود آمد که این تعداد در سال جاری نیز به عنوان پایه محسوب می شود.
کد خبر: ۳۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 26 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی مجلس آرا پیرامون ایجاد فرصت شغلی و اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این راستا اظهار داشت: سال گذشته حدود 6 هزار و 990 طرح بانکی، هزار و 970 اعتبار امدادی که موجب ایجاد یک هزار و 970 فرصت شغلی از طرح های امدادی و 6 هزار و 90 فرصت شغلی از طرح های بانکی و در مجموع 8 هزار و 60 فرصت شغلی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شد.

وی افزود: در سال جاری نیز همین مبالغ و فرصت های شغلی به عنوان پایه در نظر گرفته می شود و حتی امکان رشد آن نیز بسیار زیاد است، در چند سال اخیر در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان استخدام جدیدی نداشتیم اما به جا ی استخدام از طرح باز خرید خدمت استفاده می کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به طرح باز خرید خدمت بیان کرد: در این طرح یک قرارداد 3 یا 6 ماهه می بندیم که بر اساس این قرارداد افراد علاقه مند به مشارکت مردمی در کمیته امداد امام خمینی(ره) در غالب حوزه اکرام ایتام، تخلیه صندوق های صدقات و دیگر حوزه ها طبق نیاز مندی ما در حوزه ای که نیاز بیشتری به نیرو کمکی هست شروع به فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد:10 هزار دانش آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند که هزار دانشجو و 9 هزار دانش آموز این عدد را شامل می شوند و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با توجه به نزدیک بودن تابستان و اوقات فراغت این افراد برنامه ریزی کرده است.

مجلس آرا با اشاره به کانون های فرهنگی دایر در استان اصفهان در فصل تابستان گفت: در شهرستان های استان اصفهان 5 کانون فرهنگی و 22 کانون فرهنگی پیروان ولایت دائمی داریم که در تابستان از فعالیت بیشتری برخوردار هستند همچنین در 20 نقطه از استان اصفهان برای فصل تابستان و اوقات فراغت کانون های فرهنگی موقت ایجاد و از ظرفیت دستگاه هائی چون هلال احمر، آموزش و پرورش و کانون مساجد برای آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: کانون مجتمع فرهنگی شیخ بهائی استان اصفهان در تابستان سال جاری میزبان 2 هزاردانش آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته از استان های خارج از اصفهان است که در 10 دوره 200 نفری از استان های فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهکلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و کرمان به استان اصفهان آمده و در مدت یک هفته از فعالیت های این کانون بهره مند می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: حدود هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در تابستان در غالب 5 کاروان 200 نفری در یک هفته به اردو های خارج از استان مثل استان های مشهد، مازندران، گیلان و همدان می روند و از فعالیت های فرهنگی این استان ها بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: به خاطر ماه مبارک رمضان اردو های داخلی و خارجی دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بعد از ماه مبارک انجام می شوند اما کانون های فرهنگی در سطح استان در طول ماه مبارک رمضان فعال بوده و دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان می توانند از فعالیت های این کانون ها استفاده کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار