تابناک: اینجاست که این دو نفر درباره تصمیم آن زمان خود سخنی به میان نمی آورند و سکوت کرده اند. شاید بهتر باشد طرفداران این دو نفر از آن ها سوال کنند اگر زمانه برگردد آیا باز چنین تصمیمی می گیرند؟
کد خبر: ۳۹۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 11 March 2017
                                                                                                                                                                                  تابناک اصفهان: قرار بود بعداز افتتاح تونل سوم خط انتقال آب به یزد انجام شود اما در آستانه انتخابات دوم دولت اصلاحات دستور ویژه صادر شد و این کار زودتر از موعد انجام شد. این حرکت یک گام تاریخی بود که تاثیر بسیاری بر زاینده رود گذاشت و هنوز آن تصمیم نتیجه خود را نشان می دهد و هزاران جلسه و پیگیری نتوانسته آن تصمیم را جبران کند.
 
آقای خاتمی مجددا انتخاب شد و دوران را گذراند و پس از 8 سال از این مسئولیت کنار رفت.
 
وقتی آقای احمدی نژاد در سال 84 درحین سخنرانی برای آب تصمیم گرفت و دستور بهره برداری خارج از ضوابط  از زاینده رود را صادر کرد آن هم یک اتفاق تاریخی بود و اوضاع زاینده رود بدتر از گذشته شد .
 
از آن به بعد زاینده رود که میلیون ها سال جاری بود از حرکت ایستاد و هر از گاهی با التماس و خواهش چند صباحی جریان می یابد و دوباره حسرت ها را بدنبال می آورد.
 
اینجاست که این دو نفر درباره تصمیم آن زمان خود سخنی به میان نمی آورند و سکوت کرده اند. شاید بهتر باشد طرفداران این دو نفر از آن ها سوال کنند اگر زمانه برگردد آیا باز چنین تصمیمی می گیرند؟ آیا به تصمیم آن زمان خود اصرار دارند؟  بعضی وقت ها ما اصفهانی ها در گرایشات سیاسی خود آنچنان غرق می شویم که متوجه نمی شویم جریانات سیاسی برای جمع آوری آرا چه ضربه هایی به اصفهان که سرمایه این مملکت است زده اند و بعد هم نتوانسته اند، جبران کنند.
 
آیا اگر از خاتمی و احمدی نژاد سوال شود که پیش وجدان خود ناراحتید که این وضعیت را برای  یک شهر از لحاظ زیست محیطی و برای روستاییان از لحاظ فقر و تنگدستی به وجود آوردید؟
 
ای کاش حداقل طرفداران این دو نفر از این دو رییس جمهور سوال کنند که با وجدان خود چگونه کنار آمدید؟.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار