یاداشت از حسین احمدی:
تابناک: بودجه تونل سوم از عنوان ملی خارج شد و برای طرح بهشت آباد سه میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد. این خبری بود که دیروز منتشر شد. خبری که خیلی ها ازکنار آن گذشتند وحتی غیر از یک مورد اظهار تاسفی هم نشد.
کد خبر: ۳۸۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 05 March 2017
تابناک اصفهان: بودجه تونل سوم  از عنوان ملی خارج شد و برای طرح بهشت آباد سه میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد.  این خبری بود که دیروز منتشر شد. خبری که  خیلی ها ازکنار آن گذشتند وحتی غیر از یک مورد اظهار تاسفی هم نشد.
 
قاعدتا باید نمایندگان بیانیه ای صادر می کردند و یا نامه ای به یک مقام مسئول ارسال می شد. و یا جناب استاندار  که سال ها در وزارت نیرو بودند وبه عنوان یک نظریه پرداز در حوزه آب هستند ازاین همه تجربه یک استفاده ای می کردند ویک حرکتی انجام می دادند.اما همه به سکوت برگزار شد و هیچ اتفاقی نیفتاد . در چهارسال گذشته در باره زاینده رود و احیای آن  سخن های زیادی گفته شد وقول های بسیاری ارایه گردیده ولی حتی کسی به روی خود هم نمی آورد  که باید کاری بشود. طرح چند ماده ای  هم بر روی زمین مانده و درحسرت اجرا زانوی غم به بغل گرفته است .
 
لا اقل ای کاش سازمان مدیریت که آقای نوبخت ریاست آن را برعهده دارند چنین کاری نمی کردند و با بودجه اصفهان چنین نمی کردند. ایشان وقتی به اصفهان می آیند خیلی قشنگ صحبت می کنند وخیلی قول می دهند ولی وقتی می روند ساختمان بهارستان نسیان آور است.ای کاش رییس سازمان مدیریت اصفهان جناب آقای دکتر اکبری نمایندگان اصفهان را جمع می کردند و راه حلی پیدا می کردند.
 
ای کاش نمایندگان دور هم جمع می شدند وراه چاره ای پیش  رو داشتند.  ای کاش انجمن نصف جهان نتیجه ای را ارایه می کرد وبه قول حضرت آیت الله طباطبایی نژاد خروجی برای این همه جلسه تعریف می کردند.  ای کاش همت ها بلند بود. ای کاش جناح های سیاسی  درکنار فعالیت های جناحی درصدی هم به فکر اصفهان بودند تا مردم به حرکت آنها امیدوار می شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار