کد خبر: ۳۸۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 01 March 2017
تابناک / عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه احزاب با نشریات متفاوت هستند و دادن یارانه به آنها موجب رشد روز افزونشان می شود، گفت: دولتی بودن احزاب از مردمی بودن آنها می کاهد.

 حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه اعتقادی ندارم به احزاب یارانه بدهند، اظهار داشت: در همان روزی که رای هم دادند من مخالف با آن بودم.

وی با بیان اینکه نباید دولت به احزاب یارانه بدهد، افزود:  احزاب اگر مردمی هستند باید از مردم پول بگیرند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: در این وضعیت بی پولی و گرفتاری و بسیاری از مشکلاتی که در کشور حاکم است نباید از بیت المال برای احزاب هزینه کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این نکته که دادن یارانه به احزاب به تعداد روز افزون احزاب می انجامد، اظهار کرد: با در نظر گرفتن یارانه به احزاب، رشدشان قارچ گونه می شود و همه به سمت ایجاد حزب می روند تا یک پولی از بیت المال بگیرند.

خسته بند با بیان اینکه حزب با نشریه متفاوت است، گفت: احزاب نشریه نیستند که به آنها یارانه تعلق بگرد هرچند رفتارها با نشریات هم آنچنان تعریفی ندارد و همه می دانند که وضعیتشان چگونه است.

وی تاکید کرد: دادن یارانه به احزاب از مردمی بودن حزب های می کاهد و آنها را از گردونه مردم خارج می کند.

نماینده انزلی در مجلس، اثرگذاری احزاب را در مردمی بودن آن دانست و متذکر شد: احزاب زمانی می تواند در جامعه اثر داشته باشند که ریشه مردمی داشته باشند و از خود مردم کمک بگیرد نه اینکه مارک دولت را به خود بچسباند و در کشور فعالیت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار