کد خبر: ۳۸۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 01 March 2017

مدیر عامل، مالک و سرمایه گذار شرکت هواپیمایی تفتان ایر گفت: شرکت هواپیمایی تفتان ایر پروازهای خود را از ۲۸ اسفند متوقف خواهد کرد و در اولین روز اداری بعد از تعطیلات نوروزی از سرخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا_منطقه سیستان وبلوچستان، ابوالفضل حقیقی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره براینکه تاخیر و بخش ابطال پرواز ها دلایل مختلف دارد اظهار کرد: بخشی از این تاخیرها به علت این است که شرکت هواپیماییتفتان ایر در دامن شرکت هواپیمایی ماهان پرواز انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: برخی از تاخیر هامربوط به وقایع صنعتی و آب و هوا است.

حقیقی بیان کرد: شرکت تفتان ایر در سال ۸۱ ثبت و در سال ۸۳ پروازهای آن شروع شده است که در سال ۹۳ این شرکت پرواز های خود را با نام تفتان شروع کرد.

وی با اشاره به مطلب بالا خاطرنشان کرد: سال ۹۴ مجددا ۳فروند هواپیما دوباره خریداری و کار در سال ۱۳۹۵ استارت زده شده است و کار شرکت رسما با اعلام رئیس جمهورافتتاح شد.

وی با بیان اینکه هواپیماها چک های دوره ای سنگین دارند افزود: یک فروند هواپیمای تفتان به همین دلیل در اوکراین است که در حال حاضر پرواز ها با یک فروند صورت میگیرد و این مورد یکی از دیگر دلایل تاخیر در پرواز های این شرکت است .

سرمایه گذار شرکت تفتان ایر در سیستان وبلوچستان عنوان کرد: پیش بینی ها برای خریداری سه فروند هواپیما دیگر انجام شده که با اضافه شدن این هواپیماها تاخیر و ابطال پرواز تفتان ایر کاهش خواهد داشت.

حقیقی سرمایه گذاری ها برای خریداری این سه فروند هواپیما را ۲۱میلیون دلار عنوان کرد و گفت: تفتان ایر متعلق به مردم سیستان و بلوچستان است و وظیفه دارد در هر صورت حتی با یک مسافر کار خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: برای خرید بلیط از شرکت هواپیمایی تفتان ایر پایین ترین سطح در نظر گرفته شده و تسهیلات جدیدی برای تغییر بلیط ارائه نشده است.

وی با اشاره براینکه مهمانداران هواپیما با لباس محلی و چادر پذیرای میهمانان هستند گفت: خوشبختانه از این کار استقبال خوبی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار