اسامی نامزدهای بخش «درباره شعر» یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در جریان برگزاری نشست خبری دبیران اجرایی و علمی این جشنواره اعلام شد.
کد خبر: ۳۸۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 01 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمدکاظم کاظمی، دبیر علمی یازدهمین جشنواره شعر فجر، صبح امروز چهارشنبه 11 اسفند در خلال نشست خبری این جشنواره، اسامی نامزدهای بخش «درباره شعر» این دوره را در جمع نمایندگان رسانه‌های عمومی کشور اعلام کرد.
بر اساس اعلام کاظمی، «اخوان، صائب و سبک هندی» از محمدعلی شیخ‌الاسلامی (شیوا) از نشر پرنیان خیال، «بابا طاهر؛ شرح احوال و نگاهی به آثار باباطاهر» از نصرالله پورجوادی از نشر فرهنگ معاصر، «شعر نو در ترازوی تأویل» از سیاوش جعفری از نشر مروارید، «فلسفه لاجوردی سپهری» از سروش دباغ از نشر صراط و «بوطیقای سه‌گانی و مسایل آن» از علیرضا فولادی از نشر گفتمان اندیشه معاصر، نامزدهای بخش «درباره شعر» یازدهمین جشنواره شعر فجر هستند.
همچنین محمدسرور مولایی، مریم حسینی و زیبا اشراقی، اعضای هیأت داوران این بخش هستند که همراه با فاطمه راکعی، نماینده هیات علمی جشنواره و محمدکاظم کاظمی، دبیر علمی جشنواره، اعضای کمیته نهایی انتخاب آثار در این بخش را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار