رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از رشد 16 درصدی بیمه‌شدگان ورزشی شهرستان بافق طی 2ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 01 March 2017
به گزارش تابناک یزد،رضا نارگانی  در نشست شورای ورزش شهرستان بافق با اشاره به تغییر و تحولات در ورزش و جوانان شهرستان اظهار داشت: طی 2ماه دی و بهمن سال جاری در مقایسه با سال گذشته آمار ورزشکاران بیمه‌شده در این شهرستان نسبت به ماه‌های گذشته با رشد 16 درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار این شهرستان 2 مقام ملی و بین‌المللی را به ارمغان آورده‌اند ادامه داد: رشته تیراندازی با کمان در گروه بانوان، کسب مقام کشوری در رشته‌های پهلوانی، زورخانه‌ای و هندبال نیز از دستاوردهای اداره ورزش و جوانان در شهرستان بافق به شمار می‌رود.

نارگانی با تاکید بر لزوم حمایت جدی و همه جانبه از ورزشکاران در شهرستان بافق عنوان کرد: کسب مقام کشوری در رشته تکواندو و دستیابی به 8مقام استانی نیز از دیگر افتخارات ورزشکاران در این شهرستان است.

وی با اشاره به  میزبانی کشوری از 4 رشته ورزشی در شهرستان بافق بیان داشت: با همکاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان بافق و حمایت‌های فرماندار این شهرستان طرح‌هایی برای توسعه ورزش و ترویج فرهنگ ورزشی در بین آحاد جامعه در دست اقدام است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از جمله این طرح‌ها را بهره‌برداری از سالن هزار و 200 نفری مجموعه پهلوان‌تختی و راه‌اندازی سونا و جکوزی استخر لاله برشمرد و افزود: از این طرح‌ها به زودی بهره‌برداری خواهد شد و در اختیار جامعه ورزشی شهرستان و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شمشیربازی یکی از رشته‌های ورزشی موفق در سطح استان به شمار می‌رود بیان داشت: همچنین با توجه به علاقه ورزشکاران به این رشته در سطح شهرستان و نیازی که برای این رشته ورزشی دیده می‌شد، سالن شمشیر‌بازی این شهرستان آماده بهره‌برداری شد و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار