کد خبر: ۳۸۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 01 March 2017
تابناک گیلان / «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری تازه کار آمریکا که چهره محبوبی در میان هنرمندان این کشور محسوب نمی شود، در مصاحبه با «بریت بارت»، اشتباهی که در مراسم اسکار در حین اعلام فیلم برنده پیش آمد را تمرکز بیش از حد بانیان این رویداد هنری بر روی مسائل سیاسی عنوان کرد.

وی در این باره گفت: فکر می کنم آنها (برگزارکنندگان مراسم اسکار) آنقدر روی مسائل سیاسی تمرکز کردند که آخر سر رشته کار از دستشان در رفت.

گفتنی است اعلام نام «لالالند» به عنوان بهترین فیلم اسکار به جای فیلم «مهتاب» به صورت تصادفی و از روی اشتباه توسط وارن بیتی و فی داناوی انجام شد که برای اهدای جایزه به برنده نهایی روی سن آمده بودند.

دفتر رسمی اهدای جوایز اسکار با صدور بیانیه‌ای در واپسین ساعت‌های شب یکشنبه (به وقت آمریکا) برای اشتباهی که در معرفی فیلم برنده پیش آمد عذرخواهی کرد.

در این بیانیه آمده است: اهداکنندگان جایزه پاکت اشتباه را برای معرفی برنده دریافت کرده بودند و به همین دلیل نیز نام برنده را اشتباه ذکر کردند اما این امر فوری اصلاح شد. به این ترتیب ما قصد روشن کردن این امر را داریم که این اشتباه چگونه پیش آمد و عمیقا از این بابت متاسف هستیم.

رئیس جمهوری تازه کار آمریکا می گوید پرداختن بیش از اندازه دست اندرکاران اسکار به مسائلی که در حوزه اختیارات آنها نیست، باعث اشتباه در اعلام نام بهترین فیلم این دور از رقابت ها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار