نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:توانمند سازی و کمک به اقشار ضعیف جامعه از آرمان های اصلی امام (ره) در تاسیس کمیته امداد بوده است.
کد خبر: ۳۸۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 28 February 2017
 آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)  یکی از حسنات و یادگاران امام (ره)  است که در زوایای مختلف خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه گاهی از کشورهای خارج می آیند و فرم و نوع خدمت رسانی امداد را از نزدیک می بینند و نمونه برداری می کنند، افزود: متاسفانه امروز با آرمان دینی امام فاصله زیادی وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توانمند سازی افراد از آرمان های اصلی امام (ره)  جهت تاسیس کمیته امداد بوده است، گفت: هدف از این مهم کمک کردن به افراد ضعیف جامعه بوده تا بتوانند به عنوان یک عضو فعال در جامعه به خود متکی باشند.
وی با بیان اینکه کمک کردن به ایتام و کسانی که در معیشت روزمره خود درمانده اند از دیگر اهداف تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است، بیان کرد: تکدی گری و گدایی نباید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: مردم باید کمک های خود را به نهادهای خیریه و امداد داشته باشند تا این نهادها با شناختی که دارند به موقع و به اندازه همراه با حفظ عزت به افراد نیازمند برسانند.
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه نباید در جامعه گدایی حرفه ای ایجاد کنیم، افزود: افزایش گداهای ثروتمند چهره بسیار زشتی در جامعه ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه اهداف و آرمان های امداد بسیار جامع هستند اما تنها به بعضی از این اهداف دست یافته ایم و با برخی فاصله زیادی داریم، عنوان کرد: قوای اصلی مجلس باید نسبت به بی عدالتی های جامعه حساسیت زیادی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متاسفانه پول های کشور را پولدارها می برند، گفت: حرف اول را در نظام جمهوری اسلامی تفکر سرمایه داری می زند و این تفکر را پابرهنه ها ایجاد و سود آن عاید مستکبرین می شود.
وی با بیان اینکه عده ای از کنار انواع و اقسام ضایعات بیت المال ساده رد می شوند، بیان کرد: کالاهای بیگانه ای که به اسم قاچاق وارد کشور می شوند در واقع به صورت رسمی وارد می شوند و بیکاری و رکود در جامعه به وجود می آورند.
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دولت های مختلف به نام جمهوری اسلامی ایران برای پیاده کردن اهداف خود روی کار آمدند ولی عملا هیچ کاری از پیش نبرده اند، اظهار داشت: روسای قوای سه گانه در جلساتی که برگزار می کنند باید به جای درد و دل کردن جلوی دزدی ها را بگیرند.
وی با بیان اینکه مقصر بسیاری از مشکلاتی که برایمان به وجود می آید خودمان هستیم چراکه دولت های مختلف با رای های خودمان بر سرکار آمدند، افزود: نظام مقدس کارها و امور کشور را از اختیار غربی ها بیرون آورد و به دست مردم داد اما مردم خودشان در انتخاب خود اشتباه می کنند.
وی با اشاره به اینکه باید در انتخابات به طیفی رای دهیم که افراد متعهد پیرو او هستند، گفت: ناکارآمدی مسئولان را نباید به ناکارآمدی نظام نسبت داد چرا که کار نظام ربطی به مردم ندارد و بر اساس عدل و عقل عمل می کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خود ما مشکل ایجاد می کنیم و خودما هم می نالیم، عنوان کرد: باید توبه کنیم و از احزاب نفسانی وابسته به غرب و شرق فاصله بگیریم و راه خود را بر اساس عدل و عقل انتخاب کنیم."مهر"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار