در پی انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه شاخه سبز صورت گرفت
دادستانی با این روزنامه خاطی برخورد خواهد کرد و برای این موضوع در دادستانی تشکیل پرونده شده است و دستور بازداشت مدیر مسئول و توقیف روزنامه صادر شد. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر شفاهی به وزیر ارشاد، خواستار تشکیل جلسه فوق العاده هیأت نظارت بر مطبوعات شد.
کد خبر: ۳۸۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۴ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی کاهه دادستان قم با اشاره به اهانت یک روزنامه استانی به اهالی شریف منطقه نیروگاه اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد که قلم تفرقه در قم تیتر شود و دادستانی با این روزنامه خاطی برخورد خواهد کرد و برای این موضوع در دادستانی تشکیل پرونده شده است.

وی با تاکید بر اینکه کرامت انسانی افراد و قومیت‌ها باید حفظ شود بیان کرد: دادستانی اجازه هنجار شکنی و اهانت به قومیت‌ها را به هیچ فرد و گروهی نخواهد داد.

شایان ذکر است دستور بازداشت مدیر مسئول و توقیف روزنامه صادر شد.

تذکر شفاهی امیرآبادی به وزیر ارشاد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر ارشاد، خواستار تشکیل جلسه فوق العاده هیأت نظارت بر مطبوعات شد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم شریف استان قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص توهین روزنامه شاخه سبز به مردم شریف منطقه نیروگاه در صحن علنی مجلس تذکر شفاهی داد.

وی خواستار تشکیل جلسه فوق العاده هیأت نظارت بر مطبوعات برای رسیدگی به این توهین شد.

تقدیر شورای شهر قم از دادستانی

شورای شهر قم با صدور اطلاعیه‌ای از اقدام دادستانی قم در برخورد با عوامل توهین به شهروندان شهر مقدس قم تقدیر کرد.

در اطلاعیه صادر شده از سوی شورای شهر قم آمده است: چاپ مطلبی به ظاهر طنز و با اهداف شوم تفرقه افکنانه در یکی از نشریات استان قم، دل عموم مردم شریف و غیور استان قم را به درد آورد.

در این اطلاعیه آمده است: بدون تردید توهین به مردمی که سهم و نقش بزرگی در اعتلای شهر کریمه اهل بیت(س) داشته و در برگ برگ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آثاری از ایثار و فداکاری ایشان به وضوح قابل مشاهده است حرکت آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر شکستن وحدت ساکنان و مجاوران این استان مقدس است.

در این اطلاعیه آمده است: کینه روز افزون دشمنان ما از شکوه همدلی و همراهی اقوام و فرهنگ‌های ایرانی مسبوق به سابقه است و در آستانه انتخابات پیش رو و در ایامی که بیش از پیش نیاز به وحدت و همدلی داریم، چنین اقدامی که موجب ایجاد تفرقه در بین اقشار، اقوام و فرهنگ‌های مختلف می‌شود دارای هیچ توجیه عقلانی نیست.

در این اطلاعیه تصریح شده است: شورای اسلامی شهر قم ضمن تقدیر از اقدام قاطع و به موقع دادستانی قم در برخورد با این نشریه، از همشهریان عزیز و شریف منطقه نیروگاه انتظار دارد در کمال هشیاری و بیداری همچون گذشته صبوری پیشه کنند و در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیشقدم باشند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار