امیر مهدی‌زاده، ستاره بین المللی کاراته ایران و استان قم، این روزها در هند به سر می‌برد و در حالی دانش افزایی و آموزش به کاراته کاهای هندی است.
کد خبر: ۳۸۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۴ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، «امیر مهدی‌زاده» به عنوان دارنده 2 مدال طلا و یک برنز جهان در کاراته دیگر یک قهرمان و چهره شناخته‌شده در سطح استان و کشور نیست و در سطح کاراته دنیا از وی به عنوان الگو یاد می‌شود. مهدی‌زاده اکنون راهی هند شده تا کاراته کاهای هندی را برای ارتقای سطح کاراته این کشور تعلیم دهد.

بدون تردید پیشنهاد مالی جالب توجه هندی‌ها به مهدی‌زاده در سفر وی به جنوب آسیا بی‌تأثیر نبوده است و باید اذعان کرد هند در کاراته آسیا حرفی برای گفتن ندارد و با حضور ستاره‌ها به دنبال ارتقای سطح فنی نفرات جوان خود است.  

مهدی‌زاده امسال در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در تیمی عضویت نداشت و همین موضوع سبب شد برخی از کارشناسان این تصمیم مهدی‌زاده را برای آینده وی در تیم ملی مخاطره آفرین تلقی کنند. 

مهدی‌زاده پیش از سفر به هند در قم و زیر نظر مربی خود غلامرضا دباغیان در باشگاه انقلاب تمرین می‌کرد. 

وی چندی پیش قرار بود در مسابقات جهانی کاراته وان در پاریس شرکت کند که به دلیل تولد فرزندش به فرانسه نرفت و همین موضوع سبب شد مهدی‌زاده در نخستین رنکینگ سال 2017 فدراسیون جهانی کاراته در صدر قرار نگیرد و 2 رقیب همیشگی خود از هلند و برزیل را بالای سر خود ببیند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار