در پی توهین به مردم یکی از مناطق قم
در پی انتشار مطلبی در شماره هفتم اسفند نشریه شاخه سبز که با واکنش اصحاب رسانه، شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روبه‌رو شد، اداره کل ارشاد قم این نشریه را توبیخ کتبی کرده و خواستار اصلاح رویه آن شد.
کد خبر: ۳۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، در پی انتشار مطلبی در شماره روز هفت اسفند ماه روزنامه شاخه سبز قم و توهین به مردم منطقه نیروگاه، حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد قم صبح امروز با صدور توبیخ کتبی خطاب به این نشریه، نارضایتی شدید این اداره کل را از مطلب به اصطلاح طنز منتشر شده در این نشریه اعلام کرد و از بابامیری، مدیر مسئول آن خواستار توضیح شد که مدیر مسئول شاخه سبز با پذیرش خطای صورت گرفته، آن را نتیجه بیماری خود به سبب حادثه حین کار چاپ نشریه در روزهای گذشته عنوان کرد.

بابامیری همچنین از خاتمه فعالیت نویسنده مطلب و سردبیر محتوایی شاخه سبز به سبب این اشتباه خبر داد و با پذیرش مسؤولیت آن، از مردم قم عذرخواهی کرد.

با تاکید مدیرکل ارشاد قم، عذرخواهی مدیرمسئول روزنامه شاخه سبز در شماره فردا سه شنبه منتشر می‌شود و با قول وی، از این به بعد نظارت بیشتری بر محتوای منتشره در این روزنامه صورت خواهد پذیرفت.

بر اساس این گزارش احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی بر پیگیری این مسئله از طریق مراجع قانونی تاکید کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار