مسابقه‌های هاکی امیدهای کشور در حالی در اراک برگزار شد که تیم هاکی قم با وجود نتایج مناسب در دور گروهی این رقابت‌ها به شکل عجیبی از دور مسابقه‌ها کنار رفت.
کد خبر: ۳۸۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، تیم هاکی امید قم در مسابقه‌های امیدهای کشور در گروه یک همراه با 6 تیم دیگر از استان‌های مختلف قرار گرفت و همه چیز برای موفقیت این تیم فراهم بود اما در نهایت در حالی که این تیم فقط در یک بازی در دور گروهی شکست خورده بود از جدول حذف شد. 

زمانی که شاگردان احسان یوسف وند در 3 بازی آغازین خود با شروعی طوفانی 3 پیروزی پیاپی را کسب کردند کمتر کسی فکر آن را می‌کرد که تیم هاکی قم نتواند از مرحله گروهی بالا بیاید. 

با این وجود شرایط در 3 بازی بعدی برای تیم قم خوب پیش نرفت. هاکی بازان قم در اولین بازی خود 4 بر یک زنجان را شکست دادند و دومین پیروزی قاطع خود را نیز با برد 5 بر یک برابر اصفهان به دست آوردند و سرانجام با پیروزی 3 بر 2 بر آذربایجان شرقی صدرنشین گروه شدند. 

با این حال تساوی 2 بر 2 برابر آذربایجان غربی آغاز روزهای دور از برد تیم هاکی قم بود و همین تساوی در روز پایانی کار دست تیم قم داد. 

زمانی که تیم هاکی قم از مسابقه پنجم خود برابر سیستان و بلوچستان با تساوی یک بر یک میدان را ترک کرد شاگردان یوسف وند خطر را حس کردند زیرا باید در روز پایانی مرحله گروهی با قدرتمندترین تیم حاضر در گروه یعنی سمنان مسابقه می‌دهد و نتیجه نهایی نیز جالب نبود. شکست 4 بر یک برابر سمنان سبب شد قم در گروه خود سوم شود و نتواند به نیمه نهایی برسد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار