تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال حضور دارد اما این روزها تمرکز این تیم روی موضوع بازیکن محروم این تیم و 3 امتیازهای از دست رفته آن‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی زاهدی بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در حال حاضر یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتسال ایران است. 

بازیکنی که تیم یاسین پیشروی قم به دلیل بازی دادن به وی تاکنون 2 مسابقه برده خود را 3 بر صفر بازنده شده اما اصرار دارد زاهدی یک بازیکن کاملاً قانونی است و 3 امتیازهای رفته از کف یاسین پیشرو باید برگردد. 

به عقیده مسئولان یاسین پیشرو صدور کارت بازی برای مهدی زاهدی به معنای قانونی بودن حضور وی در ترکیب یاسین پیشرو است و اگر تخلفی انجام شده آن تخلف ربطی به حضور زاهدی در ترکیب یاسین پیشرو ندارد. 

مشکل اصلی از آن جا آب می‌خورد که زاهدی بازیکن تیم فوتسال امید ماهان تندیس در لیگ برتر امیدهای کشور بوده است و اکنون یاسین پیشرو می‌گوید تیم امید ماهان تندیس اصلاً وجود ندارد زیرا زمانی که ماهان تندیس از فوتسال قم خداحافظی کرد امتیاز آن به طور تمام و کمال به یاسین پیشرو واگذار شد و تیم امید نیز به یاسین پیشرو تعلق دارد. 

در این میان، ناصر شریفی مدیر وقت ماهان تندیس عامل اصلی شکایت علیه زاهدی است و می‌گوید شکایت از این بازیکن را در راستای منافع تیمش یعنی همان امید ماهان تندیس انجام داده است. 

علی رحمانی مدیرعامل یاسین پیشرو نیز گفته مسئولان اداره کل ورزش و جوانان به عنوان شاهد انتقال باید طی نامه‌ای واگذاری کامل ماهان تندیس به یاسین را تأیید کنند تا زاهدی بازیکن تیمی غیر از یاسین تلقی نشود و این تیم بتواند 3 امتیازهای رفته را باز گرداند. 

این در شرایطی است که لیگ برتر فوتسال رو به اتمام است و بازگشت یا باقی ماندن 3 امتیازها در سبد یاسین یا دیگر تیم‌ها عملاً تفاوتی برای یاسین نخواهد داشت.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار