فتاح محمدی : استاندرای کهگیلویه و بویراحمد تاکید بر این دارد، که کرسی‌ها و سخنرانی‌ها در جمال امنیت با استقبال انجام بگیرد، و استانداری کهگیلویه و بویراحمد هیچ نقشی در لغو سخنرانی «حسن عباسی» نداشته است.
کد خبر: ۳۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 27 February 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد ، چند سالی است که میزبانی برخی چهره های سیاسی را از طرف دانشجویان بر عهده می گیرد اما نکته ای تلخ و تاسف بر انگیز در برگزاری این همایش هاست و آن هم خفه کردن منتقدان به هر نحو ممکن است.
در دولت اصولگرایان ، منتقدین اصلاح طلب به شدت تحت فشار قرار می گرفتند و در دولت اصلاح طلبان منتقدان اصولگرای دولت! و نکته ی جالب این است که هر دو دولت تا قدرت ندارند از آزادی بیان صحبت می کنند و تا قدرت دارند عملا بر علیه آزادی بیان!
در دوره ی دولت روحانی ، هادی خامنه ای و زیبا کلام و دیگر اصلاح طلبان در استان به راحتی آمده و با بهترین امکانات سخنرانی کردند اما هر اصولگرایی به استان آمد یا سخنرانی هایش لغو شد یا با بوجود آوردن برخی مشکلات سعی در فشار به میهمان و میزبان شدند! این دور باطلی است که هر دوره و با روی کار آمدن هر جناحی به همین شیوه صورت می گیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بنابر قرار قبلی امشب دانشجویان یاسوجی میزبان دکتر حسن عباسی بودند که در این نشست ، حسن عباسی به شدت از نوع برخورد دولت با منتقدان انتقاد کرد و گفت : به کفار، جان‌کری، ملحدین، اوباما و مشرکین که می‌رسید لبخند دارید، اما به مردم و منتقدین کشور خودتان که می‌رسید برخورد دیگری انجام می‌دهید.
البته قرار بود دانشجویان میزبان سخنان حسن عباسی تئوریسین اصولگرا و منتقد سرسخت برجام در سالن ترویج جهاد کشاورزی باشند که هنگام مراجعه به محل با درب قفل سالن مواجه می شوند!
ماجرای درب قفل شده! و سخنرانی عباسی با بلندگوی دستی!
 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلایل نامعلوم، از سخنرانی «حسن عباسی» در سالن ترویج جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ممانعت به عمل آمد.
علی رفعتی در حاشیه سخنرانی حسن عباسی اظهار داشت: به دلایل نامعلوم از سخنرانی «حسن عباسی» که قرار بود امشب در همایش جوان مومن انقلابی با عنوان «دست دیپلمات‌ها نمک ندارد» در یاسوج در محل سالن ترویج جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی کند ممانعت به عمل آمد.
وی ادامه داد: حسن عباشسی ‌دقایقی با بلندگوی دستی در جلو درب سالن ترویج جهاد کشاورزی به سخنرانی پرداخت و پس از آن برای ایراد سخنرانی به مسجد سیدالشهدای شهر یاسوج رفت.
رفعتی اضافه کرد: در حالی دانشجویان دانشگاه‌های یاسوج و حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین با درب قفل شده سالن جهاد کشاورزی ممانعت روبه رو شدند که بسیج دانشجویی این سالن را اجاره کرده بود.
کی بود ، کی بود؟ استانداری نبود!
پس از مواجهه شدن دانشجویان بادرب های بسته ی محل برگزاری نشست ، آن ها این سنگ اندازی را از چشم استانداری دیدند اما فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی در گفت و گو با کبنانیوز درخصوص شایعه لغو سخنرانی «حسن عباسی» از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: استانداری در لغو این جلسات هیچ نقشی ندارد، این شایعه دروغ محض است.
محمدی افزود: باید از افرادی که این سخنرانی را لغو کردند، سوال پرسید که چطور بوده و چرا برگزار نشده است، جویا شد.
وی در ادامه افزود: استاندرای کهگیلویه و بویراحمد تاکید بر این دارد، که کرسی‌ها و سخنرانی‌ها در جمال امنیت با استقبال انجام بگیرد، و استانداری کهگیلویه و بویراحمد هیچ نقشی در لغو سخنرانی «حسن عباسی» نداشته است.
سخنرانی «حسن عباسی» رئیس اندیشکده یقین و از چهره های شناخته شده سیاسی کشور که با دعوت بسیج دانشجویی به یاسوج آمده بود، لغو شد.
مسئولان بسیج دانشجویی دلایل لغو این سخنرانی را در سالن ترویج جهاد کشاورزی نمی دانند و بنا بر خبرهای غیررسمی بر اساس دستور مسئولان سیاسی استانداری این جلسه لغو گردید.
 
 لغو سخنرانی های منتقدان، چپ و راست ندارد/منتقد باید خفه شود!/کی بود کی بود؟ استانداری نبود!/عینک برجام بین در دستان عباسی!
 
عینک برجام بین در دستان عباسی! 
پس از لغو سخنرانی در محل از پیش تعیین شده ، دانشجویان و دکتر عباسی به مسجد سیدالشهدای شهر یاسوج، رفت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این مسجد دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در آیین اهدای عینک نمادین «دیدن برجام و رکود» به «حسن عباسی» در مسجد سیدالشهدای شهر یاسوج، اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس جمهور گفته بود برای دیدن پیشرفت عینک بزنید، این عینک توسط دانشجویان یاسوجی به رئیس اندیشکده یقین اهدا شد.
علی رفعتی افزود: حسن عباسی در یک سفر دو روزه در روزهای 9 و 10 اسفندماه در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان به سخنرانی می‌پردازد.
وی عنوان کرد: نخستین برنامه حسن عباسی سخنرانی در چهارمین همایش جوان انقلابی با موضوع "دست دیپلمات‌ها نمک ندارد ندارد؛ جوان انقلابی و میراث 150 سال دیپلماسی ایرانی" است که امشب برگزار  می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار