رئیس جدیدشورای اصلاح طلبان ایلام؛
رئیس جدید شورای اصلاح طلبان ایلام گفت:رمز پیروزی ما اتحاد و انسجام همه نیروهای اصلاح طلب است.
کد خبر: ۳۸۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 27 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حبیب الله دارابی اظهار کرد: رمز پیروزی ما اتحاد و انسجام همه نیروهای اصلاح طلب است و ما در استان با هم افزایی و رویکرد همدلی و همراهی به دنبال یکپارچگی و وحدت نظر اصلاح طلبان در عرصه های گوناگون از جمله انتخابات پیش رو هستیم.
 
وی با اشاره به برنامه های شورای اصلاح طلبان ادامه داد: برای انتخابات سال آینده راهبرد دو انتخابات پیشین یعنی انتخابات ریاست جمهوری 92 و مجلس شورای اسلامی سال 94 را دنبال و اجرایی می کنیم و در پی آن هستیم که با نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری و فهرست واحد در انتخابات شورا ورود عرصه شویم.
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اصلاح طلبان امروز در عرصه انتخابات گذر از منافع شخصی را به خوبی تجربه و نتیجه آن را لمس کرده اند و دیگر تجربه سال 84 را تکرار نخواهند کرد.
 
دارابی با قدردانی از محمدتقی ساغری رئیس و اعضا پیشین شورای اصلاح طلبان استان ایلام گفت: شورای جدید بر اساس آیین نامه ابلاغی مرکز شکل گرفته که پایه آن احزاب هستند.
 
رئیس شورای اصلاح طلبان استان ایلام اظهار کرد: این احزاب می توانند به میزان 50 درصد از اعضای خود با تایید شورای عالی از افراد حقیقی دعوت کنند ضمن اینکه یکی دیگر از محدودیت های آیین نامه که شوربختانه مانع از دعوت برخی از همفکران ما شده این است که از هر حزب فقط یک نفر می تواند در شورای اصلاح طلبان عضو شود.
 
وی تاکید کرد: با وجود این از دوستان و همفکران خود انتظار و تقاضا داریم که ضمن تقویت احزاب خود در کمیته ها و کارگروه های شورای اصلاح طلبان حضور فعال و کارآمد داشته باشند و هدف اصلی تفکر و جریان اصلاح طلبی را در سرلوحه امور قرار دهند.
 
دارابی گفت: به یقین اتحاد و انسجام همه گروه ها و احزاب اصلاح طلبی باعث تقویت مشارکت مردمی در انتخابات و کسب نتیجه مورد نظر و موفقیت این طیف در دو انتخابات پیش رو خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، انتخابات شورای جدید اصلاح طلبان استان ایلام اواخر بهمن گذشته با حضور محسن ترکاشوند نماینده ادوار مجلس و محمود میرلوحی معاون پارلمانی رئیس دولت اصلاحات به عنوان رابطان شورای مرکزی اصلاح طلبان مرکز برگزار شد.
 
انتخابات شورای جدید اصلاح طلبان استان ایلام با صدور تاییدیه از سوی شورای اصلاح طلبان مرکز و ابلاغ آن در هفته گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
 
شورای اصلاح طلبان استان ایلام شامل 20 نفر از دبیران احزاب اصلاح طلب، 12 فرد حقیقی برگزیده دبیران احزاب اصلاح طلب و یک نفر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی (جلال میرزایی) است. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار