آتش نشانان شیرازی آمادگی خود را برای چهارشنبه آخر سال اعلام کردند.
کد خبر: ۳۸۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 27 February 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمید فرخ‌زاده رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با توجه به حوادث پارسال، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم در خصوص امدادرسانی سریع و به موقع در صورت بروز حادثه به شهروندان از روز های قبل از چهارشنبه آخرسال تدوین شده است.

فرخ زاده افزود: دو روز قبل از چهارشنبه شب آخرسال ، آتش نشانان در آماده باش کامل هستند و 500 نفر از نیروهای آتش نشان از شیفت استراحت و مستقر در ایستگاه های آتش نشانی به منظور امدادرسانی سریع  تر به شهروندان  در صورت بروز حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه مکان های ترافیک جمعیتی و خودرویی و 30 نقطه پر خطر شناسایی شده است، ادامه داد: 50 تیم عملیاتی نیز در این مناطق مستقر می شوند.

فرخ زاده بیان کرد: تیم‌هایی از آتش‌نشانی اقدام به گشت‌زنی می كنند تا در صورت مشاهده موارد ناایمن، تذكر لازم را به شهروندان بدهند و با استفاده از نیروهای داوطلب آتش‌نشان، 50 نفر از سازمان‌ مردم‌نهاد با پرسنل آتش‌نشانی همراه و 100 نفر از تاكسیرانان آتش‌نشان به امكانات خاموش كننده مجهز و معابر و خیابان‌های اصلی را پوشش می‌دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: در مکان‌هایی که امکان تردد خودروی امدادی یا اطفایی وجود ندارد، تیم موتورکراس با 10 دستگاه موتورسیکلت و تجهیزات کامل وظیفه امدادرسانی را بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار