جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بهترین عیدانه پلیس به مردم در آستانه نوروز امنیت است که ماموران انتظامی برای امنیت مردم شبانه روز تلاش می کنند.
کد خبر: ۳۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 27 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در مراسم صبحگاه عمومی که در محل ستاد فرماندهی استان برگزار شد، اظهار داشت: با فرا رسیدن اسفند ماه، فصل پرکار ناجا برای تامین امنیت در ایام نوروز آغاز شده است.

وی افزود: هم اکنون برنامه ریزی ها برای تامین امنیت این ایام آغاز شده است و طرح های خاص برای برقراری نظم و امنیت به زودی اجرایی خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن شب چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: باید به طور قاطع با کسانی که به بهانه این شب امنیت و آسایش مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد شود.

سرهنگ مرزبانی برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه را یکی از برنامه های اصلی پلیس در این ایام دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که سلامت مردم در آستانه نوروز تهدید شود.

وی فرهنگ سازی را یکی از مولفه های اصلی برای جلوگیری از بروز حادثه در این ایام عنوان کرد و گفت: باید مردم را به برگزاری سالم و بی خطر مراسم چهارشنبه آخر سال تشویق کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به افزایش تردد در معابر شهری به واسطه خرید های نوروزی اشاره کرد و گفت: در آستانه نوروز شاهد افزایش گشت های انتظامی در سطح معابر شهری هستیم تا مردم بیشتر از گذشته احساس امنیت کنند.

سرهنگ مرزبانی همچنین به برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: این رقابت ها با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی از امنیت مطلوبی برخوردار بود که مورد تقدیر مقامات کشوری و فدراسیون جهانی کشتی قرار گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار