معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: شهرستان قصرشیرین خوشبختانه یک شهر آرام و فاقد جرائم خشن است.
کد خبر: ۳۸۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین نعمت نازپرورده گفت: برای ارتقاء امنیت در شهرستانها شورای پیشگیری از جرم تشکیل شد تا از وقایعی که منجر به ناهنجاری اجتماعی می شوند پیشگیری شود.

وی گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین با وجود داشتن مرزهای طولانی و مشترک با کشور عراق با تلاشهای نیروهای انتظامی ، مرزبانی و امنیتی کنترل کاملی بر مبادی مرزی وجود دارد .

وی گفت: رصد مسائل آنسوی مرزها توسط دستگاهای مختلف در راستای پیشگیری از بروز اتفاق و حادثه است که خوشبختانه امنیت کاملی بر مرزهای شهرستان احاطه است.

وی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و ورود مسافران و گردشگران زیاد به شهر تدابیر لازم لحاظ  شده است تا از وقوع هر گونه جرمی جلوگیری شود.

وی گفت: برای کاهش ناهنجاریها در سطح جامعه همه مسولان باید برنامه ریزی و احساس مسئولیت داشته باشند.

نازپرورده  با بیان اینکه تعامل خوبی با مجموعه دستگاه قضا در شهرستان هست افزود: تلاش می شود تا مردم مردم کمترین آسیب را داشته باشند.

دادیار دادگستذری قصرشیرین هم در این جلسه گفت: دستگاه قضا به تنهای نمی تواند با همه جرائم مقابله کند.

سعید زریری افزود: با توجه به اصل 156 قانون اساسی و ظیفه پیشگیری از وقوع جرم برعهده دادگستری است ولی این کار نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاهها اجرایی است.

وی گفت: خوشبختانه قصرشیرین شهرستان آرام است و از نظر جرائم امنیتی مشکلی نداریم.

وی گفت: با تعامل مفید با همه دستگاههای دولتی به سمتی حرکت می کنیم که مردم در آرامش باشند.

ارائه برنامه برای مقابله با انواع جرام توسط ادارات، برگزاری کارگاهها ی آموزشی جرم شناسی ، تجهیز دوربین های مدار بسته ادارات ، بانکها و اصناف ،ضرورت فعال شدن اورژانس اجتماعی در شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی کنترل فضای مجازی از موارد مطرح شده در این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار