کریمی مطرح کرد؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک در مجلس گفت:‌ متاسفانه اطلاعاتی در دست هست که نشان می‌دهد میلیاردها تومان از منابع بیت المال در این شرکت با زد و بندها و تخلفات مالی حیف و میل شده است.
کد خبر: ۳۸۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 26 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دفتر اطلاع رسانی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب علی اکبر کریمی در گفت‌گو با فارس درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از شرکت آلومینیوم‌سازی ایران در اراک، اظهار داشت:‌ تقاضای تحقیق و تفحص به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارجاع شده و در این کمیسیون با توجه به محورهای تحقیق و تفحص اطلاعات و آمار لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با بیان اینکه اطلاعات درخواستی برای کمیسیون ارسال شده است،‌افزود: بنده و سایر متقاضیان تحقیق و تفحص این اطلاعات را مورد بررسی قرار دادیم، کاستی هایی این اطلاعات دارد و ان شالله منتظر هستیم که در اولین فرصت با توجه به طرح لایحه بودجه در صحن مجلس و متوقف بودن جلسات کمیسیون های مجلس، با برقراری جلسات کمیسیون‌ها بررسی این تحقیق و تفحص در دستور جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفته و مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به محورهایی که ما در این تحقیق و تفحص مطرح کردیم و اطلاعاتی که به ما رسیده، نشان می‌دهد مسائل زیادی در این شرکت اتفاق افتاده و با توجه به اطلاعات موجود پای برخی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت در ستاد وزارتخانه و برخی از معاونین و برخی مدیران سازمان ایمیدرو در مسائل شرکت ایرالکو و تخلفات که در این شرکت صورت گرفته مطرح است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: متاسفانه اطلاعاتی در دست هست که نشان می‌دهد میلیاردها تومان از منابع بیت المال در این شرکت با زد و بندها و تخلفات مالی حیف و میل شده و قطعاً در قالب تحقیق و تفحص این موارد بطور کامل بررسی می شود و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جمعی از کارگران ایرالکو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
با سلام ، گرچه دیر هنگام است اما باز هم از تلاشهای این نماینده محترم ممنون هستیم. امیدوارم این تحقیق وتفحص عملکرد تمام مدیران عامل وهیئت مدیره های 5 سال گذشته را مد نظر قرار دهد چراکه شروع مصیبتها وفجایع ومفسده های اداری - مالی که امروز سربازکرده مربوط به 5 سال گذشته است.همیشه هم نابسامانی های موجود توسط کارگران زحمتکش این واحد اقتصادی بزرگ فریاد زده می شد اما گوش شنوایی نبود. ازخداوند متعال میخواهیم تمامی خائنین به ملت وصنعت کشور عزیزمان ایران را رسوا نماید.
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
بابا دکتر پس مدیران غیر بومی چی شد
چرا آدم های خودت هم پست نمی گیرند
پس افزایش بودجه چی شد
دکتر نکن این کار را با ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار