حال با در نظر گرفتن صحت این تصویر به نظر می رسد کسانی که در جبهه ی اصولگرایی استان تعریف می شوند ، در تشکیلات جدید که فوری ترین اقدام آنها برنامه ریزی برای تصاحب ریاست جمهوری است ، در یک اتاق فکر قرار می گیرند .
کد خبر: ۳۸۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 25 February 2017
برای سیاسیون دیدن سید محمد موحد و عدل هاشمی پور در یک جبهه ی سیاسی واحد در کارزارهای انتخاباتی کلان کشوری چندان غیر محتمل نیست.از آنجا که این دو نفر در زمره ی سیاسیون جبهه ی اصولگرایی مطرح هستند ، می توان حدس زد که این دو بر خلاف رقابت سیاسی محلی که در منطقه دارند ، اجبارا در مسائل سیاسی کشوری در کنار هم خواهند بود و از کاندیدی واحد حمایت خواهند کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از اولین خبرهایی که از اولین مجمع ملی نیروهای مردمی انقلاب منتشر شد که حدود 3 هزار نفر از سراسر کشور در آن حضور داشتند ، تصویری منتشر شد که نشان دهنده ی تعداد زیادی از اصولگرایان ، کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حاضر بوده اند.
 
 
 
آنچه در این نشست مطرح شد حاکی از تلاش اصولگرایان برای یکپارچه کردن همه ی طیف های اصولگرایی بدون از در نظر گرفتان اختلافات است و آنگونه که رحیمیان عضو موسس این جبهه مطرح کرده است ، جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حزب جدید نیست تا خدای ناکرده مشکلات و انشقاقی بر انشقاق‌های دیگر بیفزاید، بلکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حلقه وصل و محل اتصال بین همه نیروهای انقلاب است.
حال با در نظر گرفتن صحت این تصویر به نظر می رسد کسانی که در جبهه ی اصولگرایی استان تعریف می شوند ، در تشکیلات جدید که فوری ترین اقدام آنها برنامه ریزی برای تصاحب ریاست جمهوری است ، در یک اتاق فکر قرار می گیرند .
سید محمد موحد که در جبهه ی اصول گرایی قرار می گیرد به همراه عدل هاشمی پور که وی هم در طیف اصولگرایی قرار می گیرند باید برای آینده ای نزدیک ، همکاری تنگاتنگی داشته باشند مگر اینکه هر کدام برنامه ای دیگر در سر داشته باشند. 
لازم به توضیح است این دو کمترین جنجال ها را در دفاع از جبهه ی اصولگرایی داشته اند به گونه ای که در سبد رای عدل هاشمی در این دور از رای های اصلاح طلبان وجود داشته است و موحد بجز رقابت در ایام انتخابات چندان موضعگیری خاصی بر علیه اصلاح طلبان نداشته است. و اما سید علی محمد بزرگواری که همواره مواضع مختص به خود را دارد در یادداشتی نوشته است : "عده‌ای نا آگاه از حول حلیم توی دیک نیفتند که امید به این جبهه، آب توی هاونگ کوبیدن است. جبهه‌ای که گردانندگان پشت صحنه آن یا ساکتین درفتنه اند و یا کسانی هستند که جاده خاکی رفته اند".
حال باید دید با حضور و پذیرش عضویت در جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب توسط سید محمد موحد ، عدل هاشمی هم که یک اصولگراست اما چندان علاقه ای به اینگونه مسائل سیاسی ندارد و به نوعی نیازمند همکاری غلام رضا تاجگردون و همچنین دولتی های اصلاح طلب برای پیشبرد اهداف توسعه ای خود در استان است ، به عضویت این جبهه در خواهد آمد یا نه ؟ چیزی که در روزها و هفته های آینده شفافیت بیشتری خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار