کارآفرین برتر ملی گفت: غربی‌هایی که امروز بعد از برجام کیف به دست برای سرمایه‌گذاری وارد کشور می‌شوند دلسوز ما نبوده و به اسم رابطه اقتصادی به دنبال غارت سرمایه‌های کشور هستند.
کد خبر: ۳۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 23 February 2017
تابناک فارس به نقل از مرور نیوز: عزیز اسدالهی زوج بعدازظهر امروز در آیین پایانی سیزدهمین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی دانشجویان بسیجی استان فارس با اشاره به اهمیت تکیه‌بر توان داخلی در اقتصاد کشور، اظهار داشت: غربی‌ها که امروز بعد از برجام کیف به دست برای سرمایه‌گذاری وارد کشور می‌شوند دلسوز ما نبوده و به اسم رابطه اقتصادی به دنبال غارت سرمایه‌های کشور هستند.

وی افزود: تحریم‌ها بیشتر یک بازی سیاسی است و برداشتن آن نیز به‌نوعی یک بازی دیگر که این بازی‌ها اقتصاد مملکت را درست نخواهد کرد و تنها راه تلاش شبانه‌روزی با روحیه بسیجی و جهادی است و در این راه بحث‌های بی‌فایده سیاسی را باید کنار گذاشت.

این کارآفرین برتر ملی ادامه داد: امروز وقتی‌که یک جوان با مدرک کارشناسی ارشد به من مراجعه می‌کند و می‌گوید حاضر به انجام هر کاری برای استخدام در کارخانه است، من خجالت می‌کشم و به‌راستی چرا ما بااین‌همه منابع در کشور قادر به ایجاد شغل نیستیم.

اسداللهی زوج اضافه کرد: تفاوت ما با کشورهای پیشرفته در این است که آن‌ها سه نوبت کار می‌کنند اما ما تنها به دنبال این هستیم که فلان ماشین و خانه را بخریم و به خیال خود خوب زندگی کنیم درصورتی‌که باید با ایجاد کارآفرینی تمام مردم را توانمند کنیم که این بی‌گمان لذتش بیشتر است.

وی ادامه داد: امروز هر قانونی که برای تسهیل اشتغال وضع می‌شود به دلایل گوناگون عده‌ای آن را لغو کرده یا مانع‌تراشی می‌کنند و بلایی به سر کارآفرین و سرمایه‌گذار واقعی مملکت می‌آورند که مجبور به تعطیلی کارخانه خود می‌شود.

این کارآفرین برتر افزود: بنده کارآفرینی را می‌شناسیم که به همین دلایل ورشکست شده و به زندان رفت اما هیچ‌کس سراغ او را نگرفته است که این‌گونه برخورد با کارآفرینان به‌هیچ‌عنوان درست نیست.

اسداللهی زوج افزود: بیکاری جوانان یک بیماری مهلک است و جای تعجب است که ما بااین‌همه منابع که جنگ را اداره کردیم و مشکلات بسیار را پشت سر گذاشتیم در ایجاد اشتغال مانده‌ایم و تنها دل‌خوش به واردات شده‌ایم که بی‌گمان ورود هر اتومبیل خارجی به این کشور مساوی با بیکاری چند جوان است.

وی ادامه داد: امروز پس از برجام دوباره همان غربی‌ها کیف به دست به بهانه رابطه اقتصادی وارد کشور شده و به دنبال غارت سرمایه‌های ما هستند که متأسفانه مسؤولان هیچ اقدامی در این زمینه صورت نمی‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار