شهردار تبریز در دیدار با جانشین شهردار وروسلاو :
شهردار تبریز بر لزوم پایه‌گذاری روابط موثر فرهنگی و اقتصادی بین دو شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 23 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، صادق نجفی در دیدار با جانشین شهردار وروسلاو اظهار داشت: سفر هیئت آذربایجان‌شرقی به لهستان، فضای ارزشمندی را به خصوص در زمینه توسعه مناسبات و ارتباطات حول مباحث شهری فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در جریان این سفر نیز بارز بوده است، مدیریت هماهنگ استانی و شهری در تبریز، بسترهای فعالیت های سرمایه‌گذاری را در این شهر فراهم آورده است؛ این همکاری‌ها قطعاً حاوی منافع متقابل بوده و نتایج آن در خدمت توسعه روابط ایران و لهستان خواهد بود.

نجفی تبادل هیئت‌های فرهنگی، ایجاد بازارچه‌های مشترک هنری، رویدادهای ورزشی، نمایشگاه‌های صنعتی و اقتصادی را از زمینه‌های فراهم برای پایه‌گذاری روابط مداوم فرهنگی و اقتصادی بین دو شهر توصیف کرد.

شهردار تبریز اظهار داشت: چشم‌انداز گردشگری  تبریز 2018 بستر ارزشمندی است که مورد تاکید و تائید سازمان‌های بین‌المللی گردشگری قرار گرفته است: از این رو، فعال‌سازی تورهای مشترک گردشگری و انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی، می‌تواند در این بستر مهم حاصل شود.

کوریل فیلیپوئیچ، جانشین شهردار وروسلاو نیز در این دیدار با اشاره به این‌که با سفر هیئت آذربایجان‌شرقی، تبریز به عنوان یک شهر هدف در ارتباطات ایران و لهستان لحاظ شده است، گفت: وروسلاو با جاذبه‌های گسترده طبیعی و فرهنگی، می‌تواند اشتراکات مهمی را در حوزه‌های گردشگری با شهر تبریز پیگیری کند.

وی اضافه کرد: حضور در شهر تبریز به عنوان یکی از برنامه‌های دیپلماسی شهری وروسلاو مد نظر قرار گرفته و فرصت‌های تعامل طرفین را تقویت خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار