هاشمی زاده اعلام کرد: عزم مدیران خوزستان جهت تکمیل متروی اهواز
کد خبر: ۳۸۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 23 February 2017
جلسه ی تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید سازمان قطار شهری اهواز و حومه با حضور شهردار اهواز و معاون عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این مراسم معاون عمرانی استانداری در سخنانی با اشاره به سابقه ی پروژه ی مترو اهواز اشاره کرد و گفت: این پروژه ی بزرگ و ملی از بدو شروع، دچار چالش ها و معضلات متعددی شد.

فرامند هاشمی زاده در تشریح این چالش ها اظهار داشت: مشکل نوع و شکل قرارداد، عمل نکردن دستگاههای ملی به تعهدات خود در تزریق اعتبارات لازم، اعمال تحریم های ظالمانه بر ضد کشور ما، عدم ثبات مدیریت ها در رده های مختلف باعث فاصله ی بین کارفرما و پیمانکار و در نهایت تاخیر در اجرای این پروژه شده است.

وی همچنین افزود: از سوی دیگر وجود این پروژه دارای آثار مثبتی هم بوده که نباید از آن غافل بود.

معاون عمرانی استانداری به عزم مدیریت کلان استان در تکمیل این پروژه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دکتر شریعتی از بدو ورودشان به استانداری تاکید و توجه ی خاصی به قطار شهری اهواز داشته و دارند و ظرف این مدت کوتاه از تصدی شان اقدامات موثری انجام داده اند. ضمن آنکه شهردار اهواز هم اهتمام ویژه ای به این پروژه دارد.

هاشمی زاده با اشاره به گلایه های مردم از طولانی شدن این پروژه خاطرنشان کرد: اکنون که عزم استانی جهت تکمیل پروژه ی متروی اهواز وجود دارد باید با تلاش همه جانبه، هم افزایی میان ارگانهای مختلف با شتاب بیشتر در تکمیل پروژه ی متروی اهواز پیش برویم و در این میان سازمان قطار شهری هم با احیای اعتماد از دست رفته ی مردم، جایگاه خود را به عنوان سازمانی قدرتمند تثبیت نماید.

وی در پایان با معرفی شهرام شاهین زاده به عنوان مدیرعامل جدید از زحمات هلاکویی مدیرعامل قبلی و مجموعه سازمان قطار شهری تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ی این مراسم، شاهین زاده با تشکر از زحمات انجام شده در طول اجرای این پروژه و مدیرعامل قبلی این سازمان ابراز امیدواری کرد با فضای مثبت به وجود آمده روند اجرای پروژه ی قطار شهری تسریع گردد. 

همچنین شهردار اهواز با اشاره به ضرورت راه اندازی هرچه سریعتر خطوط قطار شهری در اهواز گفت: متاسفانه طی سالهای اخیر پروژه قطار شهری اهواز به دلیل عدم حمایت مالی پیشرفت خوبی نداشته است که امیدواریم از این پس با اختصاص اعتبارات ویژه، این پروژه که نقش بسزایی در ساماندهی ترافیک شهری دارد، راه اندازی شود.

سید خلف موسوی گفت: پروژه قطار شهری اهواز باید همچون سایر کلانشهرها از حمایت ویژه دولت بهره مند شده و این پروژه در آینده نزدیک بتواند به شهروندان اهوازی که مستحق برخورداری از چنین امکاناتی هستند خدمات رسانی کند.

وی گفت: بنده تمام تلاشم را جهت به ثمر رسیدن این پروژه مهم شهری به کار خواهم بست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار