مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار:
تابناک: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان از علل اصلی گسترش بازارهای روز کوثر را درخواست‎های مردمی اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 21 February 2017
تابناک اصفهان: اصغر کشاورز، چشم انداز شهرداری برای راه‌اندازی بازارهای روز کوثر را  راه‌اندازی ۱۷ مرکز اعلام کرد و بیان داشت:  مازاد بر این عدد بازار کوثر راه‌اندازی نمی‌شود.
وی در خصوص وضعیت بازار نوروز نیز اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که سازمان میوه و تره بار تنها مسئولیت توزیع مواد غذایی و میوه و تره بار را دارد و در خصوص تامین مایحتاج نقشی ندارد.
 
کشاورز در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل در بخش‌های مختلف نیز در دستور کار است، تصریح کرد: در این زمینه باید یادآور شوم که در بخش‌های مختلف با همکاری شهردای‌های مناطق زمین‌های وسیعی را برای این امر اختصاص داده‌ایم که از آن جمله می‌توان به راه اندازی مرکز ساماندهی آجیل و خشکبار، مبل، موزاییک سازان و ... اشاره کرد.
وی همچنین در خصوص ساماندهی کارگران روز مزد نیز اضافه کرد: در حال حاضر در ۲۶ نقطه از ظهر اصفهان این کارگران مستقر هستند با فعالیت‌های صورت گرفته قرار است این تعداد محل تجمع به پنج مرکز در شهر اصفهان کاهش یابد.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان اضافه کرد: ساماندهی پرنده فروشی ها در منطقه ۱۰ تا پایان سال اجرایی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی اساسی بر عهده شهرداری‌هاست، تصریح کرد: بر این اساس مشاغل در سه بخش قرمز، زرد و سبز دسته بندی شده‌اند که در شهر اصفهان ۱۴ رسته در بخش قرمز  و ۲۵ رسته در بخش زرد تعریف شده‌اند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان به هزینه ۱.۵ میلیارد تومانی برای زیباسازی بازارهای روز کوثر اشاره کرد و گفت: با این اعتبار چهار مرکز زیباسازی شده و در صورت تامین اعتبار دیگر مراکز نیز زیباسازی خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه راه اندازی پارکینگ برای بازارهای روز کوثر شهرداری در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: در این زمینه با همکاری‌ شهرداری‌های مناطق، زمینی برای راه‌اندازی پارکینگ برای بازارهای روز کوثر را در اختیار گرفته و این طرح را تاکنون در سه مرکز بازار روز کوثر راه‌اندازی کرده‌ایم.
 
کشاورز با اشاره به راه‌اندازی دو بازار روز کوثر در آینده نزدیک در شهر اصفهان اظهار داشت: در این زمینه بازار روز کوثر خیابان شفق در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و بازار روز کوثر شهید کشوری نیز در مرحله آماده سازی طراحی‌های اولیه است.
 
وی در خصوص واگذاری بازارهای روز کوثر به پیمانکاران نیز ابراز داشت: در این راستا مطابق با قانون شهرداری‌ها ۱۰ ماه این مراکز به پیمانکاران واگذار می‌شود و در صورت موفقیت و کسب نمره بالای ۸۰ در آزمونی که توسط مراکز مختلف از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و شهرداری با نظارت دادگستری برگزار می‌شود موفق به ادامه فعالیت خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار