تابناک: با اجرای طرح تحول سلامت، دریافت زیرمیزی از بیماران توسط پزشکان جرم شناخته شد که در همین راستا تعزیرات حکومتی استان اصفهان در این میان سه تن از پزشکان را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۸۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 20 February 2017
تابناک اصفهان: با اجرای طرح تحول سلامت، دریافت زیرمیزی از بیماران توسط پزشکان جرم شناخته شد که در همین راستا تعزیرات حکومتی استان اصفهان در این میان سه تن از پزشکان را محکوم کرد.
 
غلامرضا صالحی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پرونده‌های رسیدگی شده بخش بهداشت، دارو و درمان  در سال 95 بیان داشت: حکم تعطیلی یک درمانگاه دندانپزشکی به دلیل عدم حضور مسؤول فنی با شکایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صادر شده است.
 
وی اضافه کرد: محکومیت یک پزشک ارتوپد به اتهام دریافت مبالغ اضافی از بیماران و محکومیت یک پزشک متخصص جراحی عمومی به اتهام اخذ وجوه زیرمیزی صورت گرفته که علاوه بر پرداخت جریمه، وجوه بیماران را به آنان بازگردانده‌اند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: محکومیت پزشک متخصص بیماری‌های عفونی به اتهام اخذ وجوه زیرمیزی، محکومیت مدیر شرکت فروش تجهیزات پزشکی به اتهام فروش محصولات تقلبی و غیراستاندارد که علاوه بر پرداخت مبلغ 71 میلیون ریال به صندوق دولت و 17 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم شده است.
 
برخورد با ۲ هزار و ۹۸۵ متخلف در حوزه بهداشت و درمان
 
وی اظهار داشت: همچنین تعطیلی کارگاه تولید مواد غذایی به دلیل داشتن آلودگی میکروبی، تعطیلی و ضبط اموال یک درمانگاه دندانپزشکی به دلیل نداشتن مجوز تأسیس، حکم به معدومیت 560 لیتر سموم کشاورزی غیرمجاز و محکومیت پزشک فوق تخصص جراحی به اتهام اخذ وجوه غیرقانونی از بیماران و درج در پرونده پزشکی از دیگر نتایج نظارت تعزیرات حکومتی در استان اصفهان است.
 
صالحی افزود: از 23 هزار فقره پرونده برخورد با متخلفان، 19 هزار و 970 پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات، 2 هزار و 985 مورد مربوط به بهداشت، دارو و درمان بوده است.
 
وی با بیان اینکه پوشاک و البسه، برنج، لوازم آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و موبایل به ترتیب بیشترین پرونده‌های قاچاق در استان اصفهان را تشکیل می‌دهند، گفت: 2 هزار و 701 پرونده وارده و 2 هزار و 418 پرونده مختومه قاچاق کالا در سال 95 وجود داشته که درصد عملکرد
سازمان تعزیرات حکومتی در استان اصفهان 90 درصد بوده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به تخلفات قاچاق کالا و ارز در استان اصفهان خاطرنشان کرد: قاچاقچی پوشاک در یک پرونده با تعداد 87 گونی پوشاک قاچاق به میزان 300 میلیون تومان محکوم به پرداخت جریمه شد.
 
وی تصریح کرد: محکومیت 200 میلیون تومانی، مصادره 2 کامیون و ضبط کالای قاچاقچیان برنج خارجی در اصفهان از دیگر پرونده‌های تعزیرات است که این قاچاق شامل 46 تن برنج خارجی بوده است.
 
صالحی عنوان داشت: همچنین محکومیت و مصادره 709 کیف و 19 کارتن مدادتراش که علاوه بر ضبط کالا و کامیون به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 136 میلیون ریال در جریمه اعمال شده است.
 
وی اذعان داشت: محکومیت قاچاقچی 227 دستگاه تلفن همراه به صورت جاسازی شده در سپر یک خودرو سواری علاوه بر ضبط کالا و خودرو به پرداخت یک میلیارد و 75 میلیون و 500 هزار ریال جریمه محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت قاچاقچی لامپ به پرداخت 295 میلیون تومان جریمه خبرداد و یادآور شد: قاچاقچی هزار و 998 حلب بادام هندی جریمه و اموال قاچاقچی بادام هندی به پرداخت 2 میلیارد و 607 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
 
وی اظهارداشت: جریمه یک میلیارد و 105 میلیون ریالی به اتهام قاچاق 21 تن برنج، قاچاقچی دیگری نیز به اتهام قاچاق لوازم الکتریکی و شیرآلات بهداشتی به پرداخت میزان 200 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار