تابناک: رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان گفت: تاکنون 260 پرونده رفع تصرف اراضی دولتی درمحاکم قضایی این شهرستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۷۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 14 February 2017
تابناک اصفهان: رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان گفت: تاکنون 260 پرونده رفع تصرف اراضی دولتی درمحاکم قضایی این شهرستان تشکیل شده است.
 
عزت اله یسلیانی در ارتباط با تجاوز به اراضی دولتی در شهرستان لنجان افزود: با پیگیری های انجام شده و با کمک نیروی انتظامی و یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین ومسکن 22 هکتار از اراضی تصرف شده در این شهرستان آزاد شده است.
 
وی همچنین با اشاره به اهمیت و وسعت اراضی دولتی و ملی در این شهرستان گفت : پنج هزار و 300 هکتار از اراضی ملی و 7 هزار و 200 هکتار از اراضی دولتی دراین شهرستان وجود دارد.
 
وی احداث 6 تقاطع غیر همسطح را از دیگر پروژه های مهم راهسازی در این شهرستان عنوان کرد و گفت : تقاطع های غیرهمسطح حاجت آقا، لایبید ، زمان آبادچرمهین ، گردنه رخ ، هاردن وکاریز با میزان پیشرفت فیزیکی مختلف از نظر زمان و موقعیت در حال اجراست و برای تکمیل این پروژه ها 30 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
 
وی با اشاره به پروژه های مهم راهسازی وساخت و توسعه راه ها در شهرستان گفت: هفت کیلومتر از پروژه احداث باند دوم سفید دشت به ورنامخواست از سمت شهرکرد به بهره برداری رسیده و 19 کیلومتر باقیمانده به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
 
رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان با بیان اینکه احداث پل غدیر بر روی رودخانه زاینده رود به طول 250 متر و با 8 دهانه 30 متری ازدیگر پروژه های مهم این شهرستان است گفت : 20 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این پروژه مورد نیاز است .
 
وی افزود: با ساخت این پل، که درجاده بزرگراهی اصفهان – شهرکرد واقع شده، گره ترافیکی بزرگی در این مسیر باز خواهدشد.
 
یسلیانی با اشاره به اینکه طرح جامع شهرهای چمگردان ، زاینده رود و چرمهین ابلاغ شده است گفت: طرح جامع شهرهای ورنامخواست و باغبهادران هم به شورای عالی شهرسازی ارسال و طرح جامع شهرهای سده لنجان و زرین شهر نیز در حال بررسی است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار