تابناک: پس از حادثه پلاسکو، شاخک‌ها برای هر نوع آتش سوزی از خرد تا کلان حساس شده است و جالب آنکه حتی رسانه‌ها هم اخبار آتش سوزی برایشان جلوه بیشتری پیدا کرده است و همینطور آتش نشان‌ها که شاید بوی آتش سوزی را از هزاران کیلومتر بیشتر بشنوند، لباس عزم کار را به تن می کنند.
کد خبر: ۳۷۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 14 February 2017
تابناک اصفهان: پس از حادثه پلاسکو، شاخک‌ها برای هر نوع آتش سوزی از خرد تا کلان حساس شده است و جالب آنکه حتی رسانه‌ها هم اخبار آتش سوزی برایشان جلوه بیشتری پیدا کرده است و همینطور آتش نشان‌ها که شاید بوی آتش سوزی را از هزاران کیلومتر بیشتر بشنوند، لباس عزم کار را به تن می کنند.
 
از بعد حادثه پلاسکو هر روز با این تیتر مواجهیم که فلان مکان آتش گرفت اینکه تعداد آتش سوزی ها بالا رفته است شاید درست نباشد و میزان آن به نسبت قبل باشد اما امروز رسانه ها ومردم و حتی آتش نشان ها با حساسیت بیشتری نسبت به آژیر اتش نشانی حساس هستند.
 
پلاسکو باعث بسیاری از اتفاقات و نگاه های نو در جامعه شد از اینکه هر نوع آتش سوزی هر چند خورد میتواند یک حادثه فجیع و بزرگی را به بار آورد ،اینکه ایمن بودن ساختمان ها در مواقع بحران تا چه میزانی هست و واقعا آتش نشان های ما یکم از حالت عادی نگریستن به موضوع آتش سوزی فاصله بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار