معاون وزیر ورزش در اردبیل:
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ بعد از استان اصفهان، اردبیل دومین استان کشور در ورود خیران به حوزه ورزش و ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی است.
کد خبر: ۳۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 21 May 2015

به گزارش تسنیم، امیررضا خادم پیش از ظهر امروز در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل که با حضور علی دایی در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار داشت:‌هم اکنون حوزه ورزش نیاز بسیار مبرمی به حضور خیران دارد و خیران علاوه بر مدرسه‌سازی باید در حوزه ورزش نیز ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد، افزود: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند 8 هزار میلیارد تومان است که اعتبارات وزارت ورزش پاسخگوی این مبلغ کلان نیست.

خادم با اشاره به اینکه هم اکنون مناطق محروم کشور به ویژه روستاها نیاز مبرمی به سالن‌ها و فضاهای ورزشی دارند، گفت: خیران می‌توانند در این راستا گام محکمی در کمک به وزارت ورزش در ساخت فضاهای ورزشی بردارند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبارات وزارت ورزش نسبت به سایر وزارتخانه‌ها بسیار کم است، تصریح کرد:‌ خیران باید همانند کمک به آموزش و پرورش دست وزارت ورزش را نیز بگیرند تا در این راستا فضاهای ورزشی در کشور توسعه یابد.

وی مالک جعفرزاده مقدم، خیر مدرسه‌ساز اردبیلی را یک اسطوره ناب در حوزه مدرسه‌سازی معرفی و بیان کرد:‌ هم اکنون این خیر در حوزه ورزشی و ساخت فضاهای ورزشی نیز ورود پیدا کرده که این اقدام خیر اردبیلی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار