قالیباف در بدو ورود به اصفهان:
تابناک: شهردار تهران تاکید کرد: دشمنان ما تا زمانی که در صراط مستقیم قرار داریم و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کنیم همیشه از دست ما ناراحت خواهند بودند مگر اینکه احساس کنند ما از خود نرمشی نشان خواهیم داد که هرگز به این آرزوی محال دست نخواهند یافت.
کد خبر: ۳۷۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 10 February 2017
تابناک اصفهان: محمدباقر قالیباف لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در روز پیروزی انقلاب توفیق حضور در میان مردمی که انقلابی ترین مردم ایران هستند را به ما داده است.

وی افزود: اصفهانی ها یبیشترین هزینه را برای پیروزی انقلاب و دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس دادند و برای من افتخاری است که در جمع این مردم ولایی و انقلابی حضور دارم.

شهردار تهران تاکید کرد: دشمنان ما تا زمانی که در صراط مستقیم قرار داریم و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کنیم همیشه از دست ما ناراحت خواهند بودند مگر اینکه احساس کنند ما از خود نرمشی نشان خواهیم داد که هرگز به این آرزوی محال دست نخواهند یافت.

وی اضافه کرد: امروز با رفتاری که دولتمردان امریکا با ما شروع  کردند مردم ما به مبارزه هرچه بیشتر فراخوانده می شوند و استقامت و تلاش بیشتری می کنند.

قالیباف با بیان اینکه در هر حادثه مردم ما در دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب هستند، تاکید کرد: ۲۲ بهمن روز پیوند همیشگی و تبلور ارتباط امام و امت است.

وی ادامه داد: مردم ما با هر تهدید دشمنان یا در راه بازکردن گره از مشکلات  کشور مردم ما حضور خواهند  داشتند و حضور مردم انسجام و وحدت را به نمایش می گذارد که مهم ترین پاسخ به گزافه گویی های آمریکا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار