معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: تاکنون شش نفر به دلیل مصدومیت در حادثه مترو قم به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۳۷۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوي به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی با اشاره به حادثه مترو در قم گفت: این حادثه در ساعت 11:10 دقیقه به اورژانس قم اعلام شد و در ظرف کمتر از سه دقیقه عوامل اورژانس به محل حادثه رسیدند.
وی با بیان اینکه این حادثه ریزش دیوار جانبی که در کنار مترو است اتفاق افتاده و به گفته شاهدان عینی دو یا سه نفر همچنان زیر آور هستند و عوامل آتش نشانی و شهرداری به شدت در حال آوربرداری هستند.
فراهانی عنوان داشت: یک نفر از افرادی که تا حدودی زیر آوار مانده بود به سرعت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان نکویی قم منتقل شد و در ادامه در ادامه پنج نفر دیگر نیز که چهار نفر از آنها کارگران مترو بودند و یک نفر از عوامل امدادی، با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، یعنی در مجموع در حال حاضر شش نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند.
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم ابراز داشت: عوامل اورژانس با تمام توان در صحنه حضور دارند تا در صورت نجات جان آن کارگران زیر آوار، اقدامات CPR و احیا انجام داده و به بیمارستان منتقل کنند.
وی گفت: همچنین با توجه به تعدد نیروهای امدادی، عوامل اورژانس قم در صورت بروز مشکل برای هر کدام از آنها، خدمات رسانی خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار