مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: فضای اصفهان در ایام دهه فجر به فضایی انقلابی همراه با شور و نشاط برای شهروندان تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 08 February 2017

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و با بیان اینکه فضای شهر اصفهان در این ایام به فضایی انقلابی همراه با شور و نشاط تبدیل می‌شود، اظهار کرد: با مشارکت مجموعه‌های مردمی این جشن‌ها در محلات مختلف برگزار و سطح شهر اعم از میادین و خیابان های اصلی و فرعی با پارچه‌های رنگی و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی تزئین می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 500 برنامه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن‌ها با حضور گرم و یکپارچه مردم اصفهان زیر پرچم‌های برافراشته ایران اسلامی و با عنوان «این پرچم بالاست» برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در کنار این برنامه‌ها، بخش‌های مختلف شهرداری مانند سازمان فرهنگی تفریحی، سازمان ورزش شهرداری و شهرداری‌های مناطق 15 گانه اصفهان نیز، برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام تدارک دیده‌اند، اضافه کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمام شهروندان بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی مشارکت‌ مردم در برگزاری جشن‌های انقلاب را از نقاط قوت برنامه‌های امسال دانست و تاکید کرد: تجربه نشان داده برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلف در محلات اصفهان که با مشارکت‌های خودجوش مردمی همراه با حمایت‌های شهرداری صورت می‌گیرد نه تنها با استقبال بسیار زیاد شهروندان مواجه شده بلکه مشکلات کمتری را نیز برای سطح شهر از جمله مشکلات ترافیکی بوجود می‌آورد.

نباتی نژاد در ادامه با اشاره به برنامه‌های شهرداری به مناسبت روز 12 بهمن ، افزود: در این روز علاوه بر رژه تاکسی‌ها ویژه برنامه ورود حضرت امام خمینی (ره) و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت‌ شهرداری مانند ظرفیت‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای و ظرفیت‌های مناطق برای ایام دهه فجر به کار گرفته می‌شود، تاکید کرد: در روز 22 بهمن ماه علاوه فضاسازی‌های لازم در سطح میدان امام (ره) سایر بخش‌های مختلف شهرداری مانند حوزه خدمات شهری و سازمان اتوبوسرانی نیز برای راحتی راه پیمایان شرکت کننده در مراسم به کمک مردم می‌آیند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: برای دسترسی به اطلاعات مربوط به این جشن‌ها نیز شهروندان می‌توانند به نشانی اینترنتی www .Isfahan.ir  و خبرگزاری ایمناو مرکزارتباط مردمی 137 شهرداری مراجعه کرده یا تماس بگیرند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار