نخستین پیست کوهستانی دومنظوره اتومبیل‌رانی و موتورسواری شمال فارس در مساحت 30 هکتاری از مجتمع فرهنگی ورزشی تفریحی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید و به طول 4 ونیم کیلومتر گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 07 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:کارشناس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان در حاشیه افتتاح پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری اقلید که بعدازظهر امروز با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دادگستری و دادستان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، مسؤولان شهرستانی و ورزشکاران و ورزش دوستان صورت گرفت با تبریک دهه فجر به نقش بسزای جوانان در آینده کشور اشاره کرد.

علیرضا کوثری دهه مبارک فجر را تبریک گفت و بابیان اینکه ایران اسلامی به مدد الهی، رهبری با درایت و به پشتوانه مردم و جوانان غیور و جان‌برکف در برابر دشمنان و ابرقدرت‌های زورگوی جهانی ایستادگی کردند و با دستان خالی انقلاب را به پیروزی رساندند تصریح کرد: نقش این جوانان که حتی از خون خود نیز گذشتند بر کسی پوشیده نیست.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و عنوان کرد: جذب جوانان و جلب‌توجه و توان آن‌ها به‌ سوی مسائل پوچ و بی‌هدف به‌منظور تضعیف نظام و کشور و ضربه زدن از اهداف اصلی دشمنان است که باید با دقت و درایت در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

کوثری سرمایه‌گذاری برای جوانان به‌ویژه در زمینه ورزش و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها را اقدامی جدی در راستای سلامت جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن خواند و به عملکرد مثبت و مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر اشاره کرد.

کارشناس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری اقلید را نخستین پیست دومنظوره کوهستانی شمال فارس خواند و با تقدیر از مساعدت و همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید، رئیس هیات اتومبیل‌رانی، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان، راهنمایی و رانندگی و... عنوان داشت: این پیست به همت هیات اتومبیل‌رانی شهرستان و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت 30 هکتار از مجتمع فرهنگی ورزشی تفریحی 150 هکتاری این دانشگاه و به طول 4.5 کیلومتر احداث‌شده و تحت نظارت هیات اتومبیل‌رانی در اختیار علاقه‌مندان به این ورزش قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار